Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
her er en af grundene til jeg frygter dige~
Fra : Chokmah

Dato : 06-09-02 05:10

pris :http://www.cafeguide.subnet.dk/419565.htm

sådan forstiller jeg mig det bliver ?

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 06-09-02 09:20

Pigerne er da ganske søde...men resten nærmere sig jo noget dogmefoto...*G*

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk

Fra : Steen F.

Dato : 06-09-02 17:47

"(4690) Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [snip] men resten nærmere sig jo noget dogmefoto...*G*

*LOL*

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-09-02 10:09

Chokmah skrev:

> pris :http://www.cafeguide.subnet.dk/419565.htm
>
> sådan forstiller jeg mig det bliver ?

Det er da ikke værre end mange analoge amatørbilleder. Dem ser man
selvfølgelig ikke så tit på nettet - men man behøver jo heller ikke
glo på digitale billeder bare fordi de er lagt på en hjemmeside.

Bortset fra det mener jeg at selve hjemmesiden er værre end
billederne på den.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Psyman

Dato : 06-09-02 16:50

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
> pris :http://www.cafeguide.subnet.dk/419565.htm
>
> sådan forstiller jeg mig det bliver ?

Ved du om billederne er taget med digitalt kamera ???

Fra : MOA

Dato : 06-09-02 22:57

Kan han ikke bare tage tilbage til Norge for good?

Er dog det værste selvhøjtidelige skod jeg længe har set....*plonk*

MOA

Fra : Ben Knudsen

Dato : 08-09-02 13:40

jc@dmf.dk writes:
>Bortset fra det mener jeg at selve hjemmesiden er værre end
>billederne på den.

En svær diskussion synes jeg, da begge dele er nærmest troldmandsagtigt
dårlige.
Det ser ud til, at det eneste det eneste, der står mål med den unge herres
selvfedme, er hans manglende evner til at formulere sig, konstruere
hjemmesider og behandle billeder digitalt. Jeg håber virkelig han er en
god bartender.

Ben