Hvad skete der med Skagarak
Fra : [3700] MHJ

Dato : 05-09-02 22:14

Jeg mener at der en gang i midt firserne var et band ved navn Skagarak - jeg
havde en LP med disse. Min lokale musikpusher meddeler at denne ej er kommet
på Cd - og desværre er LP'en bortkommet. Hvor kan man mon løbe sådan noget
op??

MVH
Morten Jensen

Fra : Lars Bernau

Dato : 05-09-02 22:24

In article <3d77c93c$0$5685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
morkaj@email.com says...
> [...]
> på Cd - og desværre er LP'en bortkommet. Hvor kan man mon løbe sådan noget

En velassoteret brugtpladebiks kan sikkert hjælpe.... Jeg tror ikke at
Skagerack eller hvad de nu hed i sin tid var populære nok til at der
kommer en opsamling med dem. De lavede da vist også kun et album, og
havde vist ikke mere en 1 eller 2 hits i deres levetid.

--
Lars Bernau
" Mennesker som siger at intet er umuligt,

Fra : [3700] MHJ

Dato : 05-09-02 22:31

Jeg mener at huske at de havde en ganske livlig fanskare i Tyskland - Det er
også de eneste steder jeg har set noget om dem.

Ikke desto mindre rummer musikken mange minder. Desværre er udvalget af
velassortedere brugtforretninger begrænset i min del af verden (Bornholm) Så
skulle nogen....

MVH

Morten Jensen

Fra : -V-

Dato : 06-09-02 00:18

"[3700] MHJ" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke desto mindre rummer musikken mange minder. Desværre er udvalget af
> velassortedere brugtforretninger begrænset i min del af verden (Bornholm)

Jeg ligger tilfældigvis inde med et rip af "Hungry for a Game" - nummeret,
ikke hele pladen.
Skønno!!!

-V-

Fra : Heidi

Dato : 06-09-02 07:55

Lars Bernau wrote:
> [...]
> kommer en opsamling med dem. De lavede da vist også kun et album, og
> havde vist ikke mere en 1 eller 2 hits i deres levetid.

De lavede i hvert fald to - jeg har selv nr. 2 på CD, som hedder
A slice of heaven - kan ikke huske titlen på den første, men
det var vist den med Hungry for a game, Joanna osv.

De er begge kommet på CD, da jeg kan huske jeg engang
lånte nr. 1 på CD - har du prøvet sådan noget som Rillen?
De skaffede engang en CD hjem til mig, som jeg havde
fået at vide Stereo Studio ikke kunne skaffes på CD, da
den ikke blev produceret længere.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Heidi

Dato : 06-09-02 07:59

Heidi wrote:
> [...]

Tag evt. et kig på denne side:

http://www.geocities.com/rfmd2k/skagarack.html

Fra : Heidi

Dato : 06-09-02 08:03

Heidi wrote:

> Tag evt. et kig på denne side:
>
> http://www.geocities.com/rfmd2k/skagarack.html

Eller denne:

http://www.peitersen.com/danish/skagarack.html

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 08-09-02 01:36

"[3700] MHJ" <morkaj@email.com> wrote:

> [...]
>på Cd - og desværre er LP'en bortkommet. Hvor kan man mon løbe sådan noget

Olle Tranum i Accord i Lyngby har et par LP'er med Skagarak i kælderen. Og har han
ikke lagt stakken jeg samlede sammen fra fejlplacerede dansk/skandinavisk under
udenlandsk rock ned i kasserne med dansk og skandinavisk såe burde det ligge i
stabelen oven på dansk/skandinavisk rock.

Ellers ring til Ole og bed ham gå ned og tjekke efter, har du en titel på det du
søger hjælper det normalt.
Jeg kan forestille mig at han tager mellem 20-30 kroner per styk for Skagarak LP'er
fra kælderen alt afhængigt af om du selv leder i kælderen eller han skal gøre det for
dig.

-breiler

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 08-09-02 11:22

Iøvrigt er Tommy Rasmussen fra Skagarack nu med i Helge Engelbrechts
gruppe Neighbours.

-lkn

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 08-09-02 11:36

Lars K. Nielsen wrote:
> Iøvrigt er Tommy Rasmussen fra Skagarack nu med i Helge Engelbrechts
> gruppe Neighbours.

En eller flere af medlemmerne var på et tidspunkt (midten af 90'erne) med i
et band, der hed X-files. Ikke noget specielt.

/Nikolaj

Fra : Brian K

Dato : 12-09-02 19:30

> [...]
kommet
> på Cd - og desværre er LP'en bortkommet. Hvor kan man mon løbe sådan noget

Hej

kan fåes i musikhjørnet taastrup (43 71 20 26)

SKAGARACK/BIG TIME

SKAGARACK/SLICE OF HEAVEN

SKAGARACK/HUNGRY FOR A..

Alle 3 på CD, til 66 - 75 kr pr stk