Bærbar uden com-port!
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 05-09-02 20:40

Hej.

Jeg har købt en bærbar HP - uden comport. I stedet medfølger en adaptor
COM/USB.
Nu er mit spørgsmål: Er denne mulighed lige så hurtig som en normal
com-port?

Erik Nielsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-02 20:42

"Erik M. Nielsen" <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> wrote in message

> Jeg har købt en bærbar HP - uden comport. I stedet medfølger en adaptor
> COM/USB.
> Nu er mit spørgsmål: Er denne mulighed lige så hurtig som en normal
> com-port?

Usb 1.1 er 12 Mbit, Så mon ikke adapteren er lavet til mindst at understøtte
com port hastighed ved 115 Kbit?

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-02 08:22

Erik M. Nielsen skrev:

> Nu er mit spørgsmål: Er denne mulighed lige så hurtig som en normal
> com-port?

Meget kan man kalde en com-port, men HURTIG er den ikke - så mon ikke
USB-løsningen gerne skulle kunne "følge med"?
http://www.macspeedzone.com/archive/5.0/de/gifs/firewirevsscsi.gif
COM/USB-adaptorer er "typisk" dobbelt så hurtige som almindelige COM-porte.

/Chr