Paris - hvorledes ?
Fra : Mr. M. Knudsen

Dato : 05-09-02 20:18

Vi har tænkt os at ta' til Paris i uge 42 (3-4 dage) - normalt kører
vi altid selv, men jeg ville godt høre om alternative muligheder.

Arrangementet skal være for 2 voksne og inkludere transport derned
samt hotel inkl. morgenmad.

Jeg er klar over, hvad vi skal se dernede og søger altså, hvorledes vi
får den bedste rejse -> ikke nødvendigvis den billigste rejse.
---

Mvh M.K.

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 05-09-02 20:47

> [...]
>
> Jeg er klar over, hvad vi skal se dernede og søger altså, hvorledes vi
> får den bedste rejse -> ikke nødvendigvis den billigste rejse.

For mig er der ingen tvivl om den bedste rejseform -> fly. Let, forholdsvist
bekvemt og hurtigst. Især den korte ferie taget i betragtning mener jeg fly
er yderligere relevant. Ikke noget med at ankomme og være rædbrækket efter
en lang køretur.

Herefter Airfrance luftshavnsbus eller RER fra CDG ind til centrum (afhænger
mest af hvilken ende af Paris i skal bo i).

Eneste hage herved er prisen. Jeg tvivler på der er mange billige billetter
i uge 42 hvor alle holder efterårsferie.

Alternativer til flyet er vel bil og bus. Jeg har ingen anelse om det er
muligt at gøre rejsen med tog.

Henrik

Fra : Mr. M. Knudsen

Dato : 05-09-02 20:52

On Thu, 5 Sep 2002 21:47:18 +0200, "Henrik Bøggild"
<Nospam-Henrik@Boggild.net> wrote:

>Herefter Airfrance luftshavnsbus eller RER fra CDG ind til centrum (afhænger
>mest af hvilken ende af Paris i skal bo i).

Ingen præference - forslag modtages

>Eneste hage herved er prisen. Jeg tvivler på der er mange billige billetter
>i uge 42, hvor alle holder efterårsferie.

Gate Eleven, så jeg.
Og det er derfor, vi skal ha' det arrangeret nu

>Jeg har ingen anelse om det er muligt at gøre rejsen med tog.

Forget it - jeg bruger ALDRIG tog til ferien
---

Mvh M.K.

Fra : Kristian

Dato : 06-09-02 16:42

oo300024v@FJERNDETTEe-mail.dk (Mr. M. Knudsen ) wrote:

Goodjet er også en mulighed - de flyver dagligt mellem Malmø/Sturup
og Paris/Beauvais: www.goodjet.com .
De arrangerer som sådan ikke hotelophold - men det skulle være rimelig
nemt at gøre on-line.
Jeg fløj selv t/r med Goodjet til Paris for en måneds tid siden -
alt i alt kostede returbilleten kun omkring 700 kr. Det dyreste var
næsten at komme til og fra lufthavnene..!

mvh
Kristian