Kabelfejl i Glostrup was: Danbbs???
Fra : Arcana

Dato : 23-11-00 11:50

Hej Gruppe! Grunden til, at bl.a. Danbbs er nede, er at der er blevet gravet
et kæmpekabel over i Glostrup...!!!

Jeg har netop talt med TeleDanmark (8080 8067) som siger, at deres teknikere
arbejder på højtryk for at udbedre skaden. Jeg tror på dem, for Glostrup er
et af Københavns største industriområder.

Det er altså ikke Danbbs som er gået fallit...

--

Georg Borchorst
noemail@nospam.dk

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 23-11-00 14:16

On Thu, 23 Nov 2000 11:49:45 +0100, "Arcana" <noemail@nospam.dk> wrote:

> [...]
>et af Københavns største industriområder.
>
>Det er altså ikke Danbbs som er gået fallit...

Pyha! Her troede jeg, at den var helt gal. Hvis der er nogen, der får ny
informationer, så lad os vide det.

Peter
Som er SÅ tæt på at finde ud af, hvem der gjorde, for derefter at skyde
deres hoveder af, og lade dem dø en smertefuld død.

--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk) \####|PGP-key ID: 0x06E21B31
"We need killfiles that actually *kill*."\###|"... by God I *KNOW*

Fra : Arcana

Dato : 24-11-00 00:38

"Peter Alfredsen" <peteralf@fabel.dk> wrote in message

> Som er SÅ tæt på at finde ud af, hvem der gjorde, for derefter at skyde
> deres hoveder af, og lade dem dø en smertefuld død.

Er det ikke bedre at binde dem (entreprenørfirmaet "Per Aarslev", altså)
stramt, smøre dem ind i honning og servere dem for en flok udhungrede,
brasilianske hærmyrer???

Her er beskeden fra DanBBS:

Dette brev er sendt til alle som har en konto hos DanBBS.dk.

Pga. kabelbrud forårsaget af entreprenørfirmaet "Per Aarslev"
har vort system været frakoblet Internettet siden igår ved
middagstid. Vi arbejder lige nu på en løsning så vi kan
komme ud på nettet via vores externe backuplinier, som
desværre også er omfattet af kabelbruddet. Vi forventer
at de externe linier vil være oppe idag 23/11 ved middagstid.

TeleDanmark arbejder på kabelbruddet, men kan ikke sige hvor
længe de vil være om det omfattende reparationsarbejde.

De externe linier vil køre væsentligt langsommere, hvilket
vi beklager, men vi gør vort bedste.

Mvh DanBBS.dk

--

Georg Borchorst
noemail@nospam.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-11-00 00:52

On Fri, 24 Nov 2000 00:38:26 +0100, Arcana wrote:

> [...]
>desværre også er omfattet af kabelbruddet. Vi forventer
>at de externe linier vil være oppe idag 23/11 ved middagstid.

der er ikke meget ved backup linier, som ikke er bestilt med
alternativ fremføring i forhold til de primære ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-11-00 01:15

Hej jesper@wheel.dk (Jesper Skriver)

>der er ikke meget ved backup linier, som ikke er bestilt med
>alternativ fremføring i forhold til de primære ...

Man er da trods alt sikret lidt bedre end med en enkelt forbindelse,
der kan ske andre 'uheld' end at kablerne bliver gravet over.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-11-00 19:52

On Fri, 24 Nov 2000 01:15:09 +0100, Lars Kim Lund wrote:
>Hej jesper@wheel.dk (Jesper Skriver)

>Man er da trods alt sikret lidt bedre end med en enkelt forbindelse,
>der kan ske andre 'uheld' end at kablerne bliver gravet over.

Tjov - men at kalde dem backup linier er nok en tilsnigelse ..

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 23-11-00 15:43

> [...]

>et af Københavns største industriområder.
>
>Det er altså ikke Danbbs som er gået fallit...

Bare til alles orientering, er de oppe igen!