Stabil POP3 server
Fra : Caspar Møller

Dato : 22-11-00 12:29

Hvilken ISP har den mest stabile POP3 server?
Mao. søger jeg en mailserver der altid er oppe (~99%), er hurtig, og har
SMS-notifikation.

Gode erfaringer ønskes!!

Mvh,
Caspar

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 22-11-00 15:58

On Wed, 22 Nov 2000 11:29:27 GMT, Caspar Møller wrote:
>Hvilken ISP har den mest stabile POP3 server?
>Mao. søger jeg en mailserver der altid er oppe (~99%), er hurtig, og har
>SMS-notifikation.

Tele Danmark Internet (punktum).

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Søren Bech Kristense~

Dato : 22-11-00 17:41

>Hvilken ISP har den mest stabile POP3 server?
>Mao. søger jeg en mailserver der altid er oppe (~99%), er hurtig, og har
>SMS-notifikation.

Jeg tænker lige.... (og nu ikke overdrive)

86400 sekunder på et døgn
85536 sekunders oppetid i døgnet ved 99%
864 sekunders nedetid i døgnet
ca. 14,5 minutters nedetid pr. dag!

14,5 minut om dagen er vel også en slags nedetid......

Så jeg vil tro alle danske hosting firmaer kan levere hvad du ønsker
Søren Bech Kristensen (Herning)
www.sbkweb.dk - www.internet.conceptdata.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-11-00 20:23

On Wed, 22 Nov 2000 16:41:14 GMT, Søren Bech Kristensen wrote:

> [...]
>
>14,5 minut om dagen er vel også en slags nedetid......
>
>Så jeg vil tro alle danske hosting firmaer kan levere hvad du ønsker

Næppe hvis det opgøres hver dag - den dag der er problemer opstår
der hurtigt 15 minutters nedetid, med mindre ALT er redundant, hvilket
koster det blå ned fra himlen.

Men jeg ville ikke være bekymret over at love 99% oppetid, målt over
et år ... det er godt 3 dages nedetid ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456