OE er noget l..t, men er Agent virkelig be~
Fra : Ally

Dato : 04-09-02 23:26

Hej!

Jeg har igennem længere tid haft seriøse problemer med OE 6. Nogle indlæg
dukker simpelthen ikke op, før jeg trykker "Get next 300 headers". Nogle
gange er der svar på et indlæg, men det oprindelige indlæg, der svares på,
dukker først op, når jeg trykker på ovenstående. VILDT irriterende.

Derfor prøver jeg lige nu Forte Agent 1.92. Den har ikke samme problemer,
men jeg synes til gengæld, den har nogle andre, mindst ligeså irriterende
problemer. For det første kan jeg ikke sortere headers i tråde således at
den nyeste er øverst. Det kan jeg, hvis jeg sortere efter "Date", men så er
indlæggende ikke i tråde. For det andet savner jeg OE's funktion, hvor
grupperne med nye indlæg i fulgte tråde markeres med en anden farve. Nu
bliver jeg nødt til at tjekke hver enkelt gruppe for nye meddelelser på de
tråde, jeg har markeret som "Watched".

Er det mig, der er helt ved siden af? Usenet er den del af nettet, jeg
bruger suverænt mest tid på, og det er sgu irriterende, at der ikke findes
et program, som virker tilfredsstillende (efter mine behov). OE passer mig i
grunden fint (inkl. QuoteFix), hvis den bare ikke havde ovennævnte problem.

Håber desperat på hjælp!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 08:18

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message
> Derfor prøver jeg lige nu Forte Agent 1.92. Den har ikke samme problemer,
> men jeg synes til gengæld, den har nogle andre, mindst ligeså irriterende

Prøv Xnews. Den er efter min mening klasser bedre end Forte. Og så er den
gratis.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Allan Olesen

Dato : 06-09-02 17:06

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote:

>Nu
>bliver jeg nødt til at tjekke hver enkelt gruppe for nye meddelelser på de
>tråde, jeg har markeret som "Watched".

Tryk paa din mellemrumstast. Saa ryger du til naeste ulaeste
body. For du henter vel kun bodies paa indlaeg, du har markeret
som "Watched"?

--
Allan Olesen, Lunderskov.