Muppet Show på DVD
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 05-09-02 00:46

Forefindes de klassiske Muppet Shows på DVD?

Fra : Herold

Dato : 04-09-02 23:16

> Forefindes de klassiske Muppet Shows på DVD?

Eller endnu bedre: Muppets Tonight?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-09-02 23:28

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> Forefindes de klassiske Muppet Shows på DVD?

I R1 har man et stykke tid kunne købe flere forskellige opsamlinger.
Desværre sælges de kun fra Warner, og de sender ikke til udlandet.

I UK er der foreløbigt udgivet én opsamling, der indeholder to episoder
(bl.a. den famøse med Mark Hamill og Gonzo i Darth Vader-kostume) og en
masse andet. Jeg skal vist selv have købt den en af dagene

MVH
Jens

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-09-02 23:57

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> writes:

> I R1 har man et stykke tid kunne købe flere forskellige opsamlinger.
> Desværre sælges de kun fra Warner, og de sender ikke til udlandet.

Næh, så er det godt at have en stråmand. De står her på hylden. 10x3
afsnit.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-09-02 07:16

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, så er det godt at have en stråmand. De står her på hylden. 10x3
> afsnit.

Argh! Lumpne lusepuster (som Kaptajn Haddock ville have sagt). Jeg er
ostegrøn af misundelse. Kontakten med den amerikanske gren af min familie er
desværre kun på julekortsniveau, så jeg tror ikke rigtigt, at jeg kan
tillade mig samme nummer.

MVH
Jens

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 08-09-02 01:36

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> wrote:

> [...]
>desværre kun på julekortsniveau, så jeg tror ikke rigtigt, at jeg kan

Prøv at sende dem en email, det er der så mange i USA som gør, det kan være din
familie er af den type som gør hvad de får besked på.
Noget a la:
"READ THIS E-MAIL TO THE END! -
follow what it says to the letter - and you will not worry
whether a RECESSION is coming or not, who is President, or
whether you keep your current job or not."
og så fortæl dem hvad de må gøre for at det sker. Købe alle de DVD film som findes på
medsendte dvd-liste og sende dem til adressen øverst, fjerne din adresse, sætte deres
egen nederst og sende emailen videre..... <bg>

-breiler