512-1Mbit Inet Udbydere
Fra : ZeRo CooL

Dato : 22-11-00 10:38

hvor kan man få det
hvad koster det
er der fri trafik
hvad koster oprettelsen
hvad er kvatalsafgiften og
hvorkan man få det

ps bor meget langt ude på landet ca 10 km fra nærmeste central

ps håber nogen kan svare på mit spørgsmål

ZeRo CooL

pps det skal være en fast linie ikke det der 1 meg og alt det andet fis da
det ikke kan eller kommer til at fås i mit område

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 22-11-00 11:00

Den Wed, 22 Nov 2000 10:38:05 +0100 skrev "ZeRo CooL"
<willey@post.cybercity.dk> :

>hvor kan man få det

Over det meste.

>hvad koster det

Det afhænger af aftalen.
(Fra forholdsvis billy til møj dyr)

>er der fri trafik

> [...]

World Online
Teledanmark
UUnet
Global One
Nacamar

For at nævne nogle få.

>ps bor meget langt ude på landet ca 10 km fra nærmeste central

Betyder vel ikke det helt store i et fast linie tilfælde.

>ps håber nogen kan svare på mit spørgsmål

Ikke, mange, mest fordi det er så individuelt, hvad prissætningen
i de enkelte tilfælde bliver, så indhent tilbud ved ovennævnte.

Fra : John Hinge

Dato : 22-11-00 12:48

ZeRo CooL wrote:

> ps bor meget langt ude på landet ca 10 km fra nærmeste central
>
> pps det skal være en fast linie ikke det der 1 meg og alt det andet fis da
> det ikke kan eller kommer til at fås i mit område

Hmm, En fast linje er *rigtig* dyr.

Tele Danmark tilbyder en 2Mbit fast linje som du kan læse mere om på :
http://www.teledanmark.dk/erhverv/produkter/414/index.html
Der står ikke en pris, men der er et nummer du kan ringe på

Du kan også få lidt mindre hastigheder, gennem x*64Kbit hos Tele DK
Det skriver det lidt om på adressen :
http://www.teledanmark.dk/erhverv/produkter/415/index.html
Igen ingen priser, men et telefonnummer ..

En helt anden mulighed ku være hvis du har kabeltv i dit område ?
Så kan du jo høre din kabeltv udbyder om de har Internet ?
Det vil nok være bare en *anelse* billigere end en fast linje.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : N/A

Dato : 22-11-00 19:47

Fra : John Hinge

Dato : 22-11-00 19:47

ZeRo CooL wrote:

> Hmmm på teledanmarks 512 er der fri trafik og hvordan finder jeg ud af om
> der er fri trafik på alle stederne jeg mener tdk -N * 64KBIT

på de faste linjer er der så vidt jeg ved IKKE fast trafik.
Fri trafik er noget man finder på ADSL typerne, både Netexpres
og Pro@cess ADSL...