Salonriffel
Fra : Lasse Nielsen

Dato : 04-09-02 20:06

Hejsa

Jeg har været ude at kigge på en salonriffle og har hos min forhandlder fået
tilbudt følgende:
En Savage 22LR salonriffel
En Nikko Sterling 4x40 kikker med montage'
til 2400 kr.

Er der nogen der kender denne riffel/kikkert og kan fordele/ulemeper ved
dem. Eller en som kan fortælle mig om de tager r#ven på mig??
Hilsen
Lasse Nielsen

__________________________________________________________________ Lasse
Nielsen ICQ#: 38384691 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-02 19:46

Lasse Nielsen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kender denne riffel/kikkert og kan fordele/ulemeper
> ved dem. Eller en som kan fortælle mig om de tager r#ven på mig??

Savage er da så vidt jeg ved et hæderligt våben. Men jeg vil ikke kalde
sættet for udpræget billigt, men forhandleren skal jo selvfølgelig også
tjene på det. Der står MANGE brugte salonrifler rundt omkring hos folk, som
de aldrig bruger, så se dig godt for inden du køber.

mvh
Kim Frederiksen