Permissions
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 04-09-02 18:44

Hej

Jeg er ved at teste programmet Webedition fra Astarte. For at kan få det til
at køre skal jeg ændre rettighederne til 777. Jeg kan ændre roden samt det
ene katalog. De to andre kataloger går automatisk tilbage til 755 når jeg
logger af. Hvordan kan det være??

Programmet benytter PHP og MySQL

www.webedition.de

Fra : Niels Andersen

Dato : 05-09-02 09:09

Peter Elmkvist Snabe wrote in
<3d764643$0$59268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> [...]
> det ene katalog. De to andre kataloger går automatisk tilbage til 755 når

Det lyder jo vældig smart. Det lyder som om serveren ikke understøtter
unix-permisions særligt godt. Fx. hvis den bruger et Windows filsystem.

Hvilket OS bruger serveren? Hvis server er det?

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 05-09-02 17:41

> Hvilket OS bruger serveren? Hvis server er det?
Redhat Linux - Apache server
www.wannafind.dk