AMD Athlon Thunderbird 1400MHz
Fra : Demon

Dato : 04-09-02 17:22

Hej!

Er der nogen der kender et sted hvor subj. forhandles, udover
http://www.one4hardware.dk/. (Socket A/200MHz FSB)

--
Demon

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-09-02 17:45

www.edbpriser.dk

Fra : Demon

Dato : 04-09-02 18:14

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote:

> www.edbpriser.dk

Samme resultat - ellers tak!

--
Demon

Fra : Villy Jensen

Dato : 04-09-02 19:31

Fra : Demon

Dato : 04-09-02 19:34

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> wrote:

> handelen gik da OK

Jeg mangler for så vidt bare et sammenlignings grundlag - jeg bryder mig
ikke om at betale overpris.....

--
Demon

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-09-02 22:48

> Jeg mangler for så vidt bare et sammenlignings grundlag - jeg bryder mig
> ikke om at betale overpris.....

En 1400/266'er (ulåst) har ikke interesse?

Mvh
Daniel-San

Fra : Martin K

Dato : 05-09-02 09:11

Demon wrote:
> Er der nogen der kender et sted hvor subj. forhandles, udover
> http://www.one4hardware.dk/. (Socket A/200MHz FSB)

Hvad vil du med sådan een når nn XP-Cpu'erne er faldet så meget i pris? Kan
dit mobo ikke køre med dem efter en lille biosupgrade...?

--
Martin K

Fra : Demon

Dato : 05-09-02 15:31

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

> Hvad vil du med sådan een når nn XP-Cpu'erne er faldet så meget i pris?
Kan
> dit mobo ikke køre med dem efter en lille biosupgrade...?

Det er nemlig lige der køteren ligger begravet....

--
Demon