Hjælp til TV-out på GF4Ti4400
Fra : Ole Laursen

Dato : 04-09-02 16:36

Hej! Når jeg aktiverer min anden skærm (mit TV!) under Skærm i
kontrolpanellet, kommer der en "fortsættelse" af mit originale skrivebord -
dette kan jeg så se på mit tv. Hvis jeg nu vil fx se en film åbner jeg
WindowsMediaPlayer, og starter filmen, problemet kommer nu når jeg beder
programmet om at vise i fuld skærm (ALT+return). Filmafspilningen "hopper"
fra TV'et til min monitor. Hvordan kan jeg få vist fuld skærm på mit TV?

På forhånd tak!
MVH Ole Laursen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-09-02 10:53

Ole Laursen wrote:
> Hvordan kan jeg få vist fuld skærm på mit TV?

Prøv at sætte TV som primær skærm.

Mvh.
Mikael