Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GeForce 4 + Tv Tool
Fra : Medal

Dato : 04-09-02 15:21

Hvilket kort kan bruges sammen med Tv Tool.....

Nu da dette lille smarte program ikke understøtter Philips TV Out Chips'

Mvh

Medal

Fra : Anders

Dato : 04-09-02 21:10

Jeg har et GeForce4 Ti4600 fra MSI med Philips 7108 Tv Out chip.
Og jeg kan sagtens køre TV Tool...

MVH
Anders

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-09-02 22:08

Medal skrev bl.a.:

> Hvilket kort kan bruges sammen med Tv Tool.....
>
> Nu da dette lille smarte program ikke understøtter Philips TV Out
> Chips'

Et hurtigt kik på http://tvtool.info/english/faq_hardware_e.htm#hardware3
viser at en chip ved navn "SAA7108" er understøttet af version 6. Hvilken
version bruger du?

--
Lars

Fra : Medal

Dato : 05-09-02 09:04

jeg har endu ikke købt gf4, men gf2 mx 400 køre fint med tv tool 6.5 chip
chontel 7007

Jeg har bare hørt at tv tool ikke understøtter philips chips, så jeg vil
bare gerne vide hvem der har gf4 og bruger tv tool....så kan jeg jo finde ud
af hvilket gf4 jeg skal købe

Fra : sls

Dato : 05-09-02 09:40

> [...]
> bare gerne vide hvem der har gf4 og bruger tv tool....så kan jeg jo finde

Du skal i hverfald holde dig fra MX kortene...

Fra : Anders

Dato : 07-09-02 10:43

Jep, jeg kører med 6.52 så det er nok derfor den virker

Anders