Andet multimedie
bentjuul 3670
Billigt blæk til Epson printer?
Fra : Thomas

Dato : 04-09-02 12:42

Er der nogen der har erfaringer med uorginalt blæk til en Epson Stylus Color
740? Jeg leder efter et sted at købe det, i dk eller i udlandet, men vil
gerne undgå produkter som ikke duer, så hvis der sidder nogen her med gode
erfaringer og steder at handle så bliver gode tips modtaget med kyshånd.

Og ja, jeg ved godt at det originale blæk er bedre, men det er også meget
dyrere, og det er ikke noget prøvetryk jeg skal lave ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 04-09-02 13:20

Thomas <flash4@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d75ef3c$0$131$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Prøv www.trykspar.dk Det er nok et af de billigste steder i DK med
uorginale
Epson patroner. Jeg har købt mange patroner der og de har været iorden hver
gang.

Mvh. Finn

Fra : Mikael

Dato : 05-09-02 01:30

www.kontornet.dk plejer at være billige med originale epson patroner.

Mikael

Fra : Peder Dynesen

Dato : 08-09-02 11:38

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og ja, jeg ved godt at det originale blæk er bedre, men det er også meget
> dyrere, og det er ikke noget prøvetryk jeg skal lave ...

har brugt clear programmet 3gange hver gang jeg
skal printe jeg får ikke mine duser rene aligevel
det er noget lort.
jeg er spændt på om min 740 nogen sinde
kommer til at printe godt igen.

Fra : Peter_Gimm

Dato : 20-09-02 15:44

"Thomas" skrev d. 04-09-02 12:42 dette indlæg :
> [...]
gode
> erfaringer og steder at handle så bliver gode tips modtaget med

Jeg har ikke 740'eren men jeg køber kompatible patroner til min Epson
hos midtdata.dk - Ca. halv pris i forhold til den originale, og jeg kan
ikke se forskel på printet (heller ikke fotos på Glossy papir).

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-09-02 21:21

Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> [...]
>
> Og ja, jeg ved godt at det originale blæk er bedre, men det er også meget
> dyrere, og det er ikke noget prøvetryk jeg skal lave ...

Jeg har flere gange brugt "JR Inkjet Refill" til Epson SC 740 og 880.

Jeg har dog for nyligt opdaget (med s/h-fotos) at mine print har (haft?)
et svagt grønligt skær som jeg mistænker det uoriginale blæk for at være
skyld i! Mener også at have læst om andre med lignende erfaringer.

Jeg har købt det i en elektronikforretning i København (Brinck).

Læs mere her:
http://www.jrinkjet.com/

Ellers er der:
http://www.inkclub.com/index.asp?ctryno=208&langno=45
hvor "Nye kunder får prøve blæk for 0,-  til de fleste EPSON og CANON".

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen