AMD 2600+
Fra : Claus

Dato : 04-09-02 06:37

nogen der ved hvornår de lander i butikkerne?

Fjern 'slettez' fra min emailadresse for at maile mig.

Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 04-09-02 10:31

Ja, den burde sgu snart være på trapperne ... Vi er mange der venter!

Fra : Claus

Dato : 04-09-02 12:55

> Ja, den burde sgu snart være på trapperne ... Vi er mange der venter!

Ja, der er lidt over det;

'Vi har nu lavet en AMD 4500+ så nu fører vi kapløbet stort - men I må bare
ikke se den endnu. Den kommer i større antal indenfor 4 år ca.'

Fra : fretur

Dato : 04-09-02 14:51

Hvem køber en 2600+ ??, vel sagtens kun dem der har en 2200+.
For vi andre ved det bare er spild af penge.

Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 04-09-02 17:05

"fretur" <fretur@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem køber en 2600+ ??, vel sagtens kun dem der har en 2200+.
> For vi andre ved det bare er spild af penge.
hvorfor?

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!