thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:
> in article 1fhyepa.1nrvpyp8lpzfgN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
> Gylling at jesper@gylling.net wrote on 03/09/02 21:43:
>
> > Jeg har netop igen forsøgt at få subject til at spille med en iMac 333
> > med Mac OS 9.2.2 US, men det virker ganske enkelt ikke ordentligt.
>
> Jeg har samme OS...
>
> > Forsøger man at printe ud, så tager det flere minutter at printe ét ark
> > A4 med tekst ud, hvis den overhovedet printer det ud. Så låser HP
> > programmet og man bliver nødt til at slette ikonet og mange gange
> > genstarte Mac'en. Det kan man jo ikke byde en almindelig bruger at
> > skulle gøre et par gange om ugen ?!
>
> .. og samme el lignende symptomer.
>
> Har kæmpet med det siden jeg købte G55'eren. Mønster: virker efter megen
> aktuel bøvl,.. så går der en måned, hvori jeg ikke printer .. når så jeg vil
> printe, er der kævl igen, forfra. forfra. forfra ..
> Skandinavisk HP tlf support ikke til megen hjælp.
>
> Jeg tror jeg fandt ud af, at det er fordi jeg ikke vil have HP
> Communications.app liggende i Startup Items: når jeg flytter den ud i min
> almindelige applikations mappe, kan HP ikke finde ud af det.
>
> - Så nu har jeg lavet et alias på skrivebordet. Det virker, hvis jeg
> dobbeltklikker dette før hver gang, jeg vil printe.
>
> (Jeg hentede allerførst en ny driver fra HPs hjemmeside, der havde et
> versionsnummer 4.etellerandet -- en måned tidligere havde jeg på cdROM
> modtaget en version 2.etellerandet fra HP skandinavien, som de hævdede var
> spritny.)
Hvilken driver bruger du helt præsist ? På HP's site er den seneste
driver version 4.3.5 som skulle rette en del bugs. Det er helt sikkert
ikke den jeg bruger, da min installation er fra eftåret sidste år.
Spørgsmålet er bare om den nye driver løser problemet eller blot
udskyder pinen indtil garantien er udløbet ?
--
Med venlig hilsen Jesper
)
http://www.gylling.net/
ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET