Itbutikken?
Fra : [DK]Weird

Dato : 03-09-02 20:18

Nu er det her sikkert ikke den rigtige gruppe, men er der andre end mig
der har problemer med at komme ind på itbutikkens hjemmeside?
Og hvis ikke i vil svare på det fordi det er OT, må i meget gerne komme
med et hint til hvor man skal spørge, og gerne en emailadresse hos
itbutikken - jeg har noget RAM til ombytning hos dem, og får så en mail
angående at jeg kan følge status på hjemmesiden (fra en bot, så jeg kan
ikke svare på den mail jeg fik, og kan ikke lige huske de øvrige).

I morges da jeg prøvede at gå ind på siden fik jeg en loginbesked når
jeg gik ind på www.itbutikken.dk (en htaccess agtig en af slagsen), og
nu får jeg bare en "Cannot find server".

Er der nogen der har hørt noget fra dem angående dette?

Flemming

Fra : Trygleren

Dato : 03-09-02 20:37

> I morges da jeg prøvede at gå ind på siden fik jeg en loginbesked når
> jeg gik ind på www.itbutikken.dk (en htaccess agtig en af slagsen), og
> nu får jeg bare en "Cannot find server".

Jeg kan heller ikke komme ind på deres side.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars Winther

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-09-02 20:40

Ja det ser lidt anderledes ud end det plejer.
De har dagsaktuelle priser på www.edbpriser.dk så det behøver ikke at betyde
andet end at de laver deres site om.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 03-09-02 20:42

> I morges da jeg prøvede at gå ind på siden fik jeg en loginbesked når
> jeg gik ind på www.itbutikken.dk (en htaccess agtig en af slagsen), og
> nu får jeg bare en "Cannot find server".

Jeg får bare en windows login boks der beder om username/pass og det har
jeg jo ikke lige... VEd ikke om det er normalt.

Det er jo ikke ligefrem noget med hardware det her, så jeg vil tro at det
hører til i
dk.edb.internet istedet.

Vh
Andreas Jeppesen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-09-02 08:46

I dag står der:

www: Køre, men nedbrud kan forekomme.
e-mail: Køre, men kun som midlertidig løsning, fremsendte E-mail kan gå
tabt.
Forsendelse: Arbejder, men da fejlen også er lokal, kan fosinkelser
forekomme (i øjeblikket ½ bagefter plan).
RMA: Arbejder, men da fejlen er lokal kan forsinkelser forekomme.
Support: Arbejder, men køre hjemmesiden ikke, så kan supportere ikke sige
noget.

Info:
Vores mailserver køre i øjeblikket ikke 100%, hvorfor vi IKKE kan garantere
at vi modtager post der sendes til ITbutikken - fejlen forventes rettet i
løbet af Onsdag/Torsdag
Pga. af nedbrud på vores mailserver, er der desværre gået nogle E-mail tabt
fra Fredag, Lørdag, Søndag og Mandag ( 30/8 - 2/8 ).
Hvis din E-mail ikke er besvaret inden Torsdag 5/9, så beder vi dig skrive
igen... På forhånd tak...
Der har desuden Søndag, Mandag og Tirsdag været store problemer med at komme
ind på siden... Årsagen er en fejl i en central server. ITbutikken arbejder
på højtryk med at få sitet til at køre optimalt - men vi beklager at der i
øjeblikket kan være lidt sløve sider pga. af at vi lige nu ikke har alle
server online.
Som følge af ovenstående problemer kan der komme lidt forsinkelser i
afsendelse af pakker Mandag og Tirsdag ( 2/9 - 3/9 ), vi forventer at være
100% med igen Onsdag (4/9)

- så de lever, men med web og mail prpblemer.