bolignet-århus + xp
Fra : h.r

Dato : 03-09-02 18:21

hvorfor kan jeg ikke oprette forbindelse når jeg kører med xp pro da.
men hvis jeg kører me eller 98 så kører nettet fint
er der nogle der kender til problemet eller kan løse det

min nye forbindelse er bolignet-århus

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 18:24

> hvorfor kan jeg ikke oprette forbindelse når jeg kører med xp pro da.
> men hvis jeg kører me eller 98 så kører nettet fint
> er der nogle der kender til problemet eller kan løse det
>
> min nye forbindelse er bolignet-århus

slå den firewall der er indbygget i XP fra

Fra : Affrinard

Dato : 03-09-02 18:55

"h.r" <madglad@jubiimail.dk> wrote in message
> hvorfor kan jeg ikke oprette forbindelse når jeg kører med xp pro da.
> men hvis jeg kører me eller 98 så kører nettet fint
> er der nogle der kender til problemet eller kan løse det
>
> min nye forbindelse er bolignet-århus

Prøv at være lidt mere præcis. Hvilken ISP har du og hvad er din opsætning
samt hardware?

Fra : h.r

Dato : 04-09-02 00:15

> Prøv at være lidt mere præcis. Hvilken ISP har du og hvad er din opsætning
> samt hardware?
> det var nogle gode sprøgsmål....isp---opsætning..pyha
ja ja jeg lærer det vel om nogle år

Fra : h.r

Dato : 04-09-02 11:53

alt er ok