Kan man bruge Zyxel 310 adsl routerem samm~
Fra : o&u

Dato : 03-09-02 13:19

Hej

Jeg har adsl med speedstream routeren (koster 10 kr. pr. måned at
leje).

Denne har en begrænsning teknisk over 100 Mbits netkort, hvor upload
kører dårligt.

Dette kan man løse ved at leje en Linksys router istedetfor, koster 25
kr. pr. måned at leje, og 148 i ekspeditionsgebyr.

Men da jeg har denne zyxel prestige 310 router stående (var et fejlkøb
engang, og jeg har aldrig kunnet slippe af med den for et rimeligt
beløb), tænkte jeg at denne måske virker bedre med 100 Mbits netkort.
Den har 10/100 ethernet access.

Kan jeg sætte op, så det kører med TDC ?

På forhånd tak

John

Fra : Gregers Petersen

Dato : 03-09-02 13:51

"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Davs.

[SNIP]
> Kan jeg sætte op, så det kører med TDC ?

Det vil jeg umiddelbart mene, se evt:
<http://www.zyxel.dk/product/product_01.php?product_id=28>

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : o&u

Dato : 03-09-02 14:54

On Tue, 3 Sep 2002 14:51:18 +0200, "Gregers Petersen"
<usenet@fjern-dettegpweb.dk> wrote:

>"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

jeg kan ikke få forbindelse med modemet. Standard konfigurationen kan
man ikke bruge. Hvordan skal man gøre ?

mvh

John

Fra : o&u

Dato : 03-09-02 15:06

On Tue, 3 Sep 2002 14:51:18 +0200, "Gregers Petersen"
> [...]

nærmere betegnet er problemet, at jeg ikke kan få routeren til at få
forbindelse med TDC igennem modemet. Jeg kender nemlig ikke deres ip

Routeren anvender en rr standard. Det er noget road runner.

så det ser lidt problematisk ud.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 17:07

> [...]
> forbindelse med TDC igennem modemet. Jeg kender nemlig ikke deres ip
>
> Routeren anvender en rr standard. Det er noget road runner.

har du fulgt vejledningen på
http://www.zyxel.dk/product/product_image.php?image_id=104

Fra : o&u

Dato : 03-09-02 19:36

On Tue, 3 Sep 2002 18:07:29 +0200, <H> wrote:

>har du fulgt vejledningen på
>http://www.zyxel.dk/product/product_image.php?image_id=104

mange tak

skal prøves.

John

Fra : o&u

Dato : 03-09-02 20:33

>har du fulgt vejledningen på
>http://www.zyxel.dk/product/product_image.php?image_id=104

det er nu prøvet:

men http://192.168.1.1

giver intet display i browser, siger Fejl, siden kan ikke vises, som
man plejer at se dette.

??

mvh

John

Fra : Svend

Dato : 15-09-02 12:57

"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> wrote in message

> det er nu prøvet:
>
> men http://192.168.1.1
>
> giver intet display i browser, siger Fejl, siden kan ikke vises, som
> man plejer at se dette.

Tro mig den kan godt bruges, det kan være at dit netkort er sat forkert op,
eller at din browser skal opdateres.

--
Svend