Godt køb
Fra : Anders

Dato : 03-09-02 13:17

Hej, jeg overvejer at købe nedenstående bærbare - er det et godt køb?

Fujitsu Siemens Lifebook C-1010
14" TFT skærm, Celeron 1,06 GHz,
128MB RAM, 20GB Harddisk,
32MB VRAM, CD, Wireless LAN,
Modem, Windows ME

Pris 12.500

Fra : o&u

Dato : 03-09-02 13:32

On Tue, 3 Sep 2002 14:16:44 +0200, "Anders" <no@spam.dk> wrote:

>Hej, jeg overvejer at købe nedenstående bærbare - er det et godt køb?

det lyder sådan. Jeg vil bestemt anbefale 256 Mbyte ram, da det er en
pine at køre windows xp og 2000 med 128. Du kan også checke om video
tager sin ram fra system ram, - så er behovet for mere jo endnu mere
akut. Dog er 256 Mbyte nok, uanset hvad. Hvad er wireless lan ? er det
bluetooth, næppe. Er der både sender og modtager, så du kan bruge det
som LAN, med det samme, eller er det ekstra udstyr. Et almindeligt
indbygget RJ45 10/100 Mbits netkort er nu udmærket, bare det er
indbygget, så rj45 stikket sidder godt beskyttet og er robust.

Det er svært at finde bedre tilbud til den pris, går jeg udfra. Mærket
fujitsu siemens har jeg imidlertid ikke hørt noget godt om.

mvh

John

Fra : Anders

Dato : 04-09-02 08:05

"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er svært at finde bedre tilbud til den pris, går jeg udfra. Mærket
> fujitsu siemens har jeg imidlertid ikke hørt noget godt om.

Er der nogen der har hørt noget godt/dårligt om mærket og evt. modellen? -
jeg kender ikke en dyt til kvaliteten af mærket...