Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort - ikke til spil
Fra : Aagaard

Dato : 03-09-02 10:52

Jeg søger viden om hvilket grafikkort, som kan anbefales til en pc med flg.
konfig:
Asus A7M266-D (Dual)
2 x Athlon MP 2000+
1Gb 2100 DDR ECC RAM
2 stk. Diamond Max 80Gb Fluid IDE 133
19" Viewsonic P95f
Windows XP Pro DK

Jeg spiller ikke, men arbejder en hel del med Illustrator / Photoshop /
Dreamweaver.
Kortet skal (helst) have TV-out - ellers må jeg have en billigt IDE kort med
TV-out ved siden af.

Pris: op til 4.000,-

Mvh.
Aagaard
http://link4you.dk - En freeware portal

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 03-09-02 11:03

"Aagaard" <skriv@ikke.til> wrote in message
> [...]
> Dreamweaver.
> Kortet skal (helst) have TV-out - ellers må jeg have en billigt IDE kort

There can be only one - Matrox Parhelia!!!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : Aagaard

Dato : 03-09-02 11:36

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev:

> There can be only one - Matrox Parhelia!!!
>
> --
> /H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

Takker for hjælpen - det er bestilt!

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 03-09-02 12:21

> Takker for hjælpen - det er bestilt!

Orv... Tog du bare mit reply for gode varer?!? Ikke at jeg mener der var
noget galt i mit svar - men alligevel...

Fra : Aagaard

Dato : 03-09-02 12:43

> [...]
>
> Orv... Tog du bare mit reply for gode varer?!? Ikke at jeg mener der var
> noget galt i mit svar - men alligevel...

Jeg læste lige nogle kommentarer om kortet, og en enkelt test. Det kort
styrer bare for vildt, og lige nu styrer det ind i min puter ... når posten
kommer.

Igen - tak for hjælpen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-02 17:20

> Jeg læste lige nogle kommentarer om kortet, og en enkelt test. Det kort
> styrer bare for vildt, og lige nu styrer det ind i min puter ... når
posten
> kommer.

Pas alligevel på,, hvis du nu lige har fået en god pose penge.... Eller i
det hele tiden flyder rundt med penge

Fra : Madsen

Dato : 03-09-02 14:03

Aagaard skrev:

> Jeg læste lige nogle kommentarer om kortet, og en enkelt test. Det
> kort styrer bare for vildt, og lige nu styrer det ind i min puter
> ... når posten kommer.

Jeg tror ikke du kommer til at fortryde købet. Jeg har ikke endnu i
hvert tilfælde.

Madsen.