Carascan 440
Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 03-09-02 09:45

Hej artsfæller

Er der nogen af jer der kender en vogn af ovennævnte mærke?? vi har netop
købt sådan en meget billigt synes vi selv, den er rigtig pæn og velholdt,
men vi ville gerne vide om nogen kendte sådan en? forhandleren viste ikke
meget om den, udover at den var Tysk, og vistnok var noget Knaus
efterligning, det er ikke fordi vi betragter forhandleren som useriøs
tværtimod vi fik en fin behandling.

MVH

Anny og Jørgen
fra Fyn

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-09-02 19:48

Aldrig hørt om den - og en søgning på nettet giver intet resultat.
Find typepladen og giv os lidt flere oplysninger. Det lyder spændende.
Ligner den en Knaus ?

fortæl fortæl

hilsen

Kim Olsen
(ejer af Knaus Azur 510)

Jørgen Hvolgaard <jorgenhvolgaard@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7476a3$0$59260$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-09-02 19:49

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 04-09-02 13:02

Ja den ligner måske nok lidt en Knaus, men bagfra også lidt som en Hobby,
den har integreret gaskasse, jeg ved det er en Alko undervogn, nu har jeg
ikke så meget forstand på campingvogne, endnu, (ny i "faget")den er hvid ja
nærmest beige med en brun stribe, men vi synes vi fik den billigt det er en
årg. 1989 med et Isabella Ambasadør 2502 fortælt hverken vogn eller telt har
en ridse eller skramme, vi købte hos en forhandler og gav 19950kr. jeg kan
ikke komme til type pladen herfra den er allerede sat op på sin plads
(vognen altså)

Hej
Jørgen