Power mac 6400
Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 03-09-02 08:03

Har en ven der evt. Vil sælge sin 6400 med IDE disk på 8Gb. og scsi disk på
6 Gb, netværkskort 10/20 og et nyere grafik kort.

Hvad kan han få for sådan en sven!!!!!

Mvh

Henrik

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-09-02 08:28

Henrik Nedergaard <homeedit@jobber.dk> wrote:

> Har en ven der evt. Vil sælge sin 6400 med IDE disk på 8Gb. og scsi disk på
> 6 Gb, netværkskort 10/20 og et nyere grafik kort.
>
> Hvad kan han få for sådan en sven!!!!!

Ikke meget. Den kan næsten ikke tage noget RAM og de er afsidig dyre.
Hvad er det for et grafikkort ? For det indbyggede er vist nok ikke
særlig godt. Hvor mange mhz er den ?

Jeg ville hellere lede efter en brugt iMac.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 03-09-02 08:51

On 03/09/02 9:28, in article 1fhxgw4.1liqy5q10w7niwN%jesper@gylling.net,
"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> Ikke meget. Den kan næsten ikke tage noget RAM og de er afsidig dyre.
> Hvad er det for et grafikkort ? For det indbyggede er vist nok ikke
> særlig godt. Hvor mange mhz er den ?
>
> Jeg ville hellere lede efter en brugt iMac.

Det er en 200Mhz og den har 136Mb Ram som er maximum, skærmkortet er et IMS
TT3DI

Henrik

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-09-02 09:01

Henrik Nedergaard <homeedit@jobber.dk> wrote:

> Det er en 200Mhz og den har 136Mb Ram som er maximum, skærmkortet er et IMS
> TT3DI

Det er OK med RAM og skærmkort, men maskinen er ikke den fedeste. Hvad
skal du bruge den til og hvad forventer du af den ? Er det din første
Mac ? Har du programmer til den ? Og så videre......... !

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/