GF4 TI 4200 of flere skærme???
Fra : Martin_P

Dato : 03-09-02 06:46

Hej NG

Jeg fik lige opgraderet mit kort til et GF4 TI 4200, og er tæskeglad
for den - however...

Jeg har sat 2 skæme til - en til den "normale" udgang, og en til
DVI-udgangen, der med det medfølgende lille kabel giver en "normal"
indgang mere - ingen probs der...

Satte skærm nummer 2 til - ingen probs - botede computeren, jo der er
billede på begge skærme. Ind i Indstillinger - hør - hvor dælen er
skærm nummer 2 henne? Og især den feat der hedder noget i retning af
"Udvid skrivebordet til denne skærm"

Inde i avanceret, under nView(tror jeg det hedder) kan jeg vælge 4
ting - Standard(No clone)
   Clone(Konet billede af skrivebordet - kan jeg ikke bruge til
noget)
   Strechet Horizontal(Skriveborder strækker sig ud over de 2
skærme - kan jeg heller ikke bruge, da den ene er en 17 " og den anden
19")
   Strechet Vertical(Kan jeg heller ikke bruge)

Opsummering:
Jeg vil gerne have at jeg kan bruge de 2 skærme på samme måde som hvis
man havde 2 skærmkort i - i.e. udvid skrivebordet til denne skærm..

Please help...

jeg bruger det når jeg programmerer.....

Martin_P

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-09-02 08:32

Martin_P wrote:
>    Strechet Horizontal(Skriveborder strækker sig ud over de 2
> skærme - kan jeg heller ikke bruge, da den ene er en 17 " og den anden
> 19")

Hvis de kører samme opløsning så kan du godt.

> Opsummering:
> Jeg vil gerne have at jeg kan bruge de 2 skærme på samme måde som hvis
> man havde 2 skærmkort i - i.e. udvid skrivebordet til denne skærm..

Hvis det skal være mere avanceret end strechet, så skal du have fat et
andet kort. Bedste valg vil nok være et Matrox DH kort for der kan man
køre forskellig opløsning og refresh rate plus at driverne har nogle
funktion til at styre placeringen af vinduer m.v..

Mvh

Bruno