Musikvideoindspilning på Fisketorvet idag
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-09-02 21:37

Hej!

Jeg så en musikvideo blive produceret på Fisketorvet idag, nærmere bestemt oppe
på parkeringspladsen øverst på centeret. Jeg mindes at kunne huske sangen men
kan skisme ikke huske titel eller kunstner og en søgning på dele af teksten har
ikke givet mig yderligere hints.

Sangen var noget i retning af "Dreaming/Driving down the highway", er ikke
sikker på første ord. Det var to gutter der stod og blev filmet...

Nogen idéer? Det er næppe en helt ny sang da jeg mener at have hørt den
tidligere...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Bachelor chow - Now with flavor!

Fra : / / dentro / /

Dato : 02-09-02 23:05

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

| Sangen var noget i retning af "Dreaming/Driving down the highway",
er ikke
| sikker på første ord. Det var to gutter der stod og blev filmet...

Hvad stilart var det? Jeg tør vædde med det var dansk dance?

/ / dentro / /

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-09-02 23:42

Hej!

/ / dentro / / wrote:

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> er ikke
>
> Hvad stilart var det? Jeg tør vædde med det var dansk dance?

Det var ganske korrekt noget dance/pop agtigt. Blød musik :)

Har du da et navn til dem?

Fra : Ricki

Dato : 03-09-02 12:37

Kan det være Zididada "I'm driving down the freeway" ?

Hilsen Ricki

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-09-02 15:25

Hej!

Ricki wrote:

> Kan det være Zididada "I'm driving down the freeway" ?

Det lyder skisme da rigtigt. Så mangler jeg bare at høre nummeret...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-09-02 18:20

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Det lyder skisme da rigtigt. Så mangler jeg bare at høre nummeret...

Chancen er, at du allerede har hørt det. Du har bare ikke lagt mærke til
det, fordi det er så ufatteligt ligegyldigt et nummer.

(Jeg kan bare ikke snuppe Zididada!!!)

-Sune

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-09-02 20:59

Hej!

Sune Mika Salminen wrote:

> Chancen er, at du allerede har hørt det. Du har bare ikke lagt mærke til
> det, fordi det er så ufatteligt ligegyldigt et nummer.
>
> (Jeg kan bare ikke snuppe Zididada!!!)

Hehe, jeg hørte det i radioen på vej hjem fra biffen lidt tidligere på aftenen.
Tja, det er ikke det mest ophidsende nummer i verdenshistorien, faktisk er det
lidt fladt. Så hellere noget Celine Dion :)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-09-02 21:38

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
> på aftenen. Tja, det er ikke det mest ophidsende nummer i
> verdenshistorien, faktisk er det lidt fladt. Så hellere noget Celine

vaCeline John?

-Sune

(undskyld!)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-09-02 22:08

Hej!

Sune Mika Salminen wrote:

> vaCeline John?
>
> -Sune
>
> (undskyld!)

Gør ikke noget, så kan tage p*s på min far :)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-09-02 22:20

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Gør ikke noget, så kan tage p*s på min far :)

Heh.. Der er intet der er så galt at det ikke er godt for noget...!

(jeg må hellere prøve at ignorere denne tråd fra nu af

-Sune

Fra : N/A

Dato : 03-09-02 22:06

Fra : Peter Theglev