Ændre navn på "Hjem" i OS X
Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-09-02 18:52

Hej!
Kan man ændre navnet på sin engang navngivne »modermappe« (huset) i OS x
10.2 - og givet fald hvordan?
Tak for svar.
Hilsen Søren (5900)
stidsholt@mac.com

--
Søren
stidsholt@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-02 19:10

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 17:52 GMT, Soeren wrote:

> Kan man ændre navnet på sin engang navngivne »modermappe« (huset) i OS x
> 10.2 - og givet fald hvordan?

ja, men måden du stiller spørgsmålet gør at jeg ikke vil anbefale dig
det - Det kræver at du roder med netinfo databasen, hvilket jeg ikke
anbefaler novicer.

Hvorfor vil du omdøbe den? eller vil du blot flytte den?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>