TV 2
Fra : Rivel

Dato : 02-09-02 17:13

Jeg kan altså ikke finde den på kazaa. Den er nok for gammelt til
stå på dette webside.
Er der ikke nogen som har denne sang på MP3 til mig??
"Rivel" rickvell@kabelfoon.nl
Jeg siger Tak
Rick fra Holland

September 85

S-tog, tæv i luften kigger væk, kigger ned
næsten lidt for meget virkelighed

"De der sorte svin sku sendes hjem!" - "Hvafornoget"
sir jeg høfligt som om jeg ikke har forstået

Fyren fuld af sprut og dansk logik
"De tar alt det vi andre aldrig fik"

"Tilbage med dem, smid dem ud vi gider ikke mere
de kan gøre hvad de vil bare de ikke gør det her"

En hel kupé af dobbelt dansk moral, dukker sig
og vender hovederne den anden vej

Indtil pige rejser sig og sir: " Åh hva, åh hva
dig - du kommer vist fra landet af"

"I jyder i sku godt nok sendes hjem
og lære at tale dansk igen"

"Rivel" <rickvell@kabelfoon.nl> wrote:

>Er der nogen der kan fortalle mig hvad den sang heder med TV2
>Der drejer om nogen fremde arbejder (fra Jydland) og de sang
>noget med
>'smidde dem ud og send dem hjem' .
>Jeg hørte den i ca. 1985 denne gang jeg boed i Danmark

Jeg tror det er denne du tænker på:

http://www.iblog.dk/tv2blog/diskografi/tekster.asp?albumid=17#143

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ingrid

Dato : 02-09-02 18:34

"Rivel" <rickvell@kabelfoon.nl> wrote in message
> [...]
> stå på dette webside.
> Er der ikke nogen som har denne sang på MP3 til mig??

Du kan købe den på cd (og den findes til billige penge i pladeforetningerne)
: Rigtige mænd gider ikke at høre mere vrøvl

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Steen F.

Dato : 02-09-02 22:16

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> skrev i en meddelelse
> Du kan købe den på cd (og den findes til billige penge i
pladeforetningerne)
> : Rigtige mænd gider ikke at høre mere vrøvl

Nemlig.

> Ingrid
> http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fed side! Men bare til orientering: Hvor er baggrundsbilledet (testit2.jpg)
blevet af i Netscape 6.2?
Og i Opera 6 er trommeslageren væk på det samme billed...

MVH
Steen

Fra : Ingrid

Dato : 03-09-02 07:57

> Fed side! Men bare til orientering: Hvor er baggrundsbilledet
(testit2.jpg)
> blevet af i Netscape 6.2?
> Og i Opera 6 er trommeslageren væk på det samme billed...

Rigtige mænd bruger ikke Netscape ! Nej jeg driller, jeg kenner til
problemet, og vil nok løse det snart.

Fra : Steen F.

Dato : 03-09-02 22:29

> Rigtige mænd bruger ikke Netscape ! Nej jeg driller, jeg kenner til
> problemet, og vil nok løse det snart.

Hehe, ja den måtte jo komme! Men det er sgu en glimrende side, du har dér!

MVH
Steen