Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dobbeltsidet fotopapir
Fra : Christian

Dato : 02-09-02 15:25

Jeg udskriver ofte brochuer og lignende på fotopapir. Nogen der kender
et sted hvor man kan købe dobbeltsidet fotopapir? Det ser knap så godt
ud når indersiden af en brochure er på almindeligt papir.

Lidt i samme boldgade - jeg har kun set panoramapapir i udlandet. Kan
man få det herhjemme?

/Christian

Fra : Søren Blom

Dato : 02-09-02 15:51

"Christian" <christian@fabel.invalid> skrev

> Lidt i samme boldgade - jeg har kun set panoramapapir i udlandet. Kan
> man få det herhjemme?

Uden tvivl, Du skal bare få dem du normalt handler hos til at bestille det
hjem. Da der ikke sælges ret meget fotopapir til hjemme brug, så er det de
færreste butikker der ligger hjemme med det. Dem som har fotopapir hjemme,
har som regel kun de mest brugte standart størrelser, men det skulle komme
bag på mig, hvis du ikke kan få dem du normalt handler hos til at bestille
det hjem du skal bruge.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ulrik Henneberg

Dato : 04-09-02 00:27

Jeg købte engang noget i Bilka, jeg tror det var Kodak-papir.
Hvis du vil printe siderne af 2 gange skal du ikke forvente det helt
store resultat da fremføringen i printeren har det med at ridse
overfladen.
Det kræver nærmest en printer der kan printe begge sider af en gang.
Kan købes som ekstraudstyr til visse printere, feks. HP-Photosmart
serien.

....Ulrik