Hvilken JAVA bog???
Fra : Sune Petersen

Dato : 20-02-01 17:20

Jeg er studerende og er ifærd med at lære programmeringssproget JAVA. Jeg
har en bog der hedder "Java Gently" med den (synes jeg) er alt for
afgrænsende og skal derfor købe anden. der indeholder ALT i java.

Spørgsmålet er så hvilken en skal jeg købe???

Fra : muzakker

Dato : 20-02-01 18:20

Hejsa

ALT i java.... jaa hvis du finder den bog vil jeg da gerne have et praj...

Nå spøg til side

En fyr der hedder Bruce Eckel har lavet /skrevet en bog der hedder
"Thinking in Java 2.ed" og den er faktisk meget god. (og gratis som pdf
version), som du jo kan printe ud.

hvis du søger på titlen på www.google.com mener jeg den kommer frem.
Kombinere du hans bog med den KÆMPE tutorial der ligger på java.sun.com
hjemmeside ja så syntes
jeg hvertfald ikke der er meget der mangler.

håber du kan bruge det til noget..

flemming

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 21-02-01 08:55

Jeg kan tilslutte mig at Bruce Eckel's "Thinking in Java" er en god og
dækkende bog. Og billig :)

-dennis

Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 10-03-01 23:56

"Beginning Java" af Ivar Horton har hjulpet mig en stor del...

Fra : Kim N. Jensen

Dato : 03-04-01 12:21

Jeg har brugt denne bog en del: http://www.mindview.net/TIJ2/index.html
Den kan hentes gratis eller man kan bestille et eksemplar.

Den er *kanon* - men kan måske være svær hvis man ikke har kodet lidt før.

/Kim