Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leica r 3----- ½ dødt hus hjælp ?
Fra : Chokmah

Dato : 02-09-02 02:11

jeg købte det her leica R3 for et par år siden med en 50 mm og en 28
mm til 7000 ville han ha - det var sådan set ok - i mod jeg kunne
afbetale de 6000 over et år han for så ikke mere ind 4500 da dte er i
stykker

han havde arvet det efter sin far der tydligtvis havde mere penge ind
tid - så det her stakkels hus har jo ståed ubrugt i lang tid sikkert
mange år i en kælder - så det lukke falsk lys ind - ok man bliver den
erfaring riger og klapper en stykke gaffa tape over - lys måleren
virker så død men efter den har ståed med baterier i nogen dage så er
det sgu pludsleigt liv i den igen, fint jeg skyder en film - det ser
farligt ud den måler forkert - måleren køre vist på sådan oli hydralik
eller hwa fan det er - jeg tager så en blitz film - der tager den de
bedste billeder jeg har taget i mit liv med blitz jeg har trods alt
taget over 10 000 og har været i gang i over 20år med det her - off an
on - jeg beslutter mig for at teste det tager til et bryllup med 3 af
mine kamare olympus om1 som jeg har brugt siden jeg var 13 år skide
godt kamera også et af de her små oympus az200 - fix lille sag med
remot control - men til trods for at det er en lorte blitz så er det
nu leica der tager de bedste billeder -

så nu til det store spørgsmål efter som det ikke er til at sælge/bytte

kan man selv stille på lysmåleren - ?
er der nogen steder i danmark hvo rman laver det for rigemelige penge?

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)