Billig PPC'er i Flensburg
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 01-09-02 20:08

http://www.mediamarkt.de/news/speerspitzen/september/hp_jornada.html

- måske vi skulle have omtale af den. Et billigt alternativ til de billige
Palms.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-09-02 21:57

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message
> http://www.mediamarkt.de/news/speerspitzen/september/hp_jornada.html

Jornada bliver de-continued efter fusionen med Compaq.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Esben

Dato : 02-09-02 07:58

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message
>
> Jornada bliver de-continued efter fusionen med Compaq.

525'eren er vist allerede EOL.

--
Esben

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-09-02 14:30

On Sun, 1 Sep 2002 22:57:05 +0200, Jesper G. Poulsen wrote:

>"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message
>
>Jornada bliver de-continued efter fusionen med Compaq.

Ærgeligt, iPaq'en er generelt for dårligt fabrikeret idag!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
well it worked on Monty Python!

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-09-02 21:51

On Mon, 02 Sep 2002 13:30:21 +0200 (CEST), Peter Jespersen wrote:

>Ærgeligt, iPaq'en er generelt for dårligt fabrikeret idag!

Men det er jo sjældent den bedste/overlegne teknologi der vinder
slagene.....og det er jo Compaq der bestemmer i den nye gigant...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Do not attempt to traverse a chasm in two leaps.

Fra : Jan-Erik

Dato : 02-09-02 15:54

> Jornada bliver de-continued efter fusionen med Compaq.
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Hvor har du det fra?
Jeg har hørt det omvendte - altså at iPAQ bliver nedlagt til fordel for
Jornada.

Hilsen Jan-Erik

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-09-02 16:49

On Mon, 2 Sep 2002 16:53:57 +0200, "Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> wrote:

>Jeg har hørt det omvendte - altså at iPAQ bliver nedlagt til fordel for
>Jornada.

Kilde?? Jeg har læst det modsatte på ComputerWorld

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jan-Erik

Dato : 02-09-02 18:24

> Kilde?? Jeg har læst det modsatte på ComputerWorld

Nogle wise-guys på comp.sys.handhelds. Men det betyder jo desværre ikke at
det er sandt. Jeg har ikek kunnet finde noget på compaq/hp's hjemmeside. Men
jeg håber da at de dropper iPAQ til fordel for Jornada. De har begge hver
deres fordele, men jeg synes bare at fordelene hos Jornada vejer tungest

Hilsen Jan-Erik

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 02-09-02 18:38

On Mon, 2 Sep 2002 19:23:42 +0200, "Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> wrote:

>Nogle wise-guys på comp.sys.handhelds. Men det betyder jo desværre ikke at
>det er sandt. Jeg har ikek kunnet finde noget på compaq/hp's hjemmeside. Men
>jeg håber da at de dropper iPAQ til fordel for Jornada.

Det gør de ikke - for de _har_ droppet Jornada:

Hewlett-Packard has promised to provide at least three years of
technical support to Jornada handheld owners worldwide, despite
dropping the product line after merging with Compaq Computer.

All Jornada handhelds will be phased out by year's end--with the
exception of the Jornada 720, which resembles a miniature notebook
computer, and the Jornada 928, which features telephone capabilities.
Jornada was HP's line of handhelds before the merger.

"HP is committed to supply replaceable parts for a minimum of three
years from the date of purchase, including the first year warranty,"
spokeswoman Cecilia Pang said

(Kilde. News.com 25.7.2002)

Lars

Fra : Jan-Erik

Dato : 03-09-02 15:04

> [...]
> technical support to Jornada handheld owners worldwide, despite
> dropping the product line after merging with Compaq Computer.

Tak for infoen - det var da en trist nyhed :-/

/Jan-Erik