MTV VMA 2002
Fra : Lars Bernau

Dato : 01-09-02 17:13

Hvem var værten på MTV's VMA ??? jeg har aldrig set eller hørt om
vedkommende.

Hvilket faktisk også gælder flere af de optrædende i den lille time jeg
så (den sidste time)

Jeg glæder mig til de europæiske VMA, så er der da en chanche for at man
kender bare nogle af alle de mennesker.
--
Lars Bernau
" Mennesker som siger at intet er umuligt,

Fra : zcully

Dato : 01-09-02 18:16

Jeg har ikke set det endnu, men regner med at se det her iaften.
De genudsender det igen kl. 20.....
Så skal jeg nok skrive igen.

/Zcully

Fra : zcully

Dato : 01-09-02 22:02

Hmmm jeg kan nu se din pointe lidt.
Jimmy Fallon hed studieværten og ham har jeg heller aldrig set eller hørt
om. Han er sikkert en stor komiker eller sådan noget derovre. Men jeg kendte
da de fleste kunstnere,

Fra : Mikkel Winther

Dato : 01-09-02 23:57

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Hmmm jeg kan nu se din pointe lidt.
> Jimmy Fallon hed studieværten og ham har jeg heller aldrig set eller hørt
> om. Han er sikkert en stor komiker eller sådan noget derovre.

Han er fra Saturday Night Live og så har han været med i nogle film, bl.a.
Almost Famous. Han var vært på MTV Movie Awards sidste år sammen med Kirsten
Dunst. Lige nu er han ved at indspille en film sammen med Woody Allen, Jason
Biggs og Christina Ricci, som kommer i USA til maj næste år.

Det er egentlig mærkeligt at der ikke er nogen danske kanaler der sender
SNL -- det er trods alt noget af det største indenfor komik. Der er mange
derfra som senere bliver store sjerner.

m.
--
- "And you can tell Rolling Stone magazine that my last words were... I'm on
drugs!!"

Fra : Lars Ehlers

Dato : 03-09-02 22:44

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> wrote in message news:<3d729b3a$0$179$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> Dunst. Lige nu er han ved at indspille en film sammen med Woody Allen, Jason
> Biggs og Christina Ricci, som kommer i USA til maj næste år.

Ja, han har et fast indslag i SNL sammen med Tina Fey kaldet "Weekend
Update". En ret satirisk gennemgang af nogle af ugens nyheder ofte med
cameos af forskellige kendte. Han har lavet flere sjove parodier på
forskellige kunstnere lidt i stil med hans åbning af VMA.

> Det er egentlig mærkeligt at der ikke er nogen danske kanaler der sender
> SNL -- det er trods alt noget af det største indenfor komik. Der er mange
> derfra som senere bliver store sjerner.

SNL havde sin storhedstid i 80'erne og de tidlige 90'ere, hvor
stjerner som Eddie Murphy, Dan Akroyd, John Belushi, Chevy Chase, Bill
Murray, Julia Louis-Dreyfus, Billy Crystal, Robert Downey Jr, Dennis
Miller, Phil Hartman, Mike Myers, Dana Carvey, Chris Rock, Adam
Sandler o.m.a. blev skabt.

Jeg ved ikke, hvorfor dansk tv aldrig har vist SNL, det er/var et
suværent show. NBC sender nogle gange nogen af de gamle shows, det er
humor af høj klasse. Pt. ser det ud til, at MAD TV (på FOX) har mere
succes end SNL, men SNL kommer forhåbentligt stærkt tilbage.

Lars
San Francisco

Fra : Mikster

Dato : 05-09-02 14:02

"Lars Ehlers" <lars@ehlers.us> skrev i en meddelelse

> [...]
> humor af høj klasse. Pt. ser det ud til, at MAD TV (på FOX) har mere
> succes end SNL, men SNL kommer forhåbentligt stærkt tilbage.

3+ sendte det en kort overgang for en 5-6 år siden, men det røg hurtigt af
igen. Det blev også sendt kl. 02-03 om natten...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-09-02 23:57

Lars Bernau skrev:
> Hvem var værten på MTV's VMA ??? jeg har aldrig set eller hørt om
> vedkommende.

Jimmy Fallon er en amerikansk komiker fra Saturday Night Live og et par
andre prisuddelinger. Jeg synes, hans startrutine var god, men resten af
aftenen var han lidt grå.

> Hvilket faktisk også gælder flere af de optrædende i den lille time
> jeg så (den sidste time)

Hvilke? De to rockbands mod slutningen kunne jeg sige det samme om. "The
Hives" og nogle andre.

> Jeg glæder mig til de europæiske VMA, så er der da en chanche for at
> man kender bare nogle af alle de mennesker.

Jeg kendte nu næsten alle.

Jeg synes, VMA 2002 var noget sjovt noget. Eminems opførsel var da noget
for sig - det er da sjældent, man hører en stjerne med hans popularitet
ligefrem blive buhet af. Bortset måske fra Anna Kournikova.

Og Michael Jacksons visit var mere end almindelig bizart. Det synes at
stå klart, at han tildelte sig selv en ikke-eksisterende pris ved
instintivt at gribe ud efter en dims med en node på og begynde på en
takketale. Det skal ses. Efter showet forsikrede en MTV-talsmand, at der
ikke eksisterer en "Artist of the Century"-pris, og at det var en
beklagelig misforståelse.

.... Jeg elsker prisuddelinger.

En advarsel: Jeg så showet på video optaget torsdag nat, ved
direktesendingen. Da jeg repeterede lidt af showet lørdag, var der hist
og her - bl.a. i Michael Jackson-sekvensen - klippet bidder ud,
formentlig for at skære udsendelsen ned til de tre timer, de har
programsat den til på MTV Nordic. Den klippede udgave kan f.eks.
genkendes på, om Olsen-søstrenes lamme replikker før de uddelte en pris
er med, og på om man ser Jackson selv gribe efter sin statuette.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»og så sagde hun bare "undskyld"! / og bad mig holde op med at være sur