Dansk Inventor 5.3 bog af Lars Jensen
Fra : Leif

Dato : 01-09-02 09:57

Jeg synes bare, I skal vide:

Der er kommet en rigtig god Inventor bog på dansk. Bogen omfatter det,
man som nybegynder ønsker at vide. En kollega, der udover at være
superbruger
i Mechanical Desktop, også er ved at være ude i krogene i Inventor, siger
den
yderlige er god som opslagsværk for øvede - "havde vi også bare haft sådan
en til
Mechanical Desktop."

430 sider kan synes af meget, men jeg tror, at man - som jeg - hurtigt
finder ud,
at påskønne den gode opdelte struktur, bogen har. Forklaringen på Inventor
funktionerne går fint i dybden, og beskrives på en let og overskuelig måde
med
mange relevante dialogbokse. Bogen lægger sig mindst på et lige så højt
niveau
som de udenlandske bøger, jeg har set for Inventor & Mechanical Desktop.

Afsnittet om parametri via EXCEL er lidt småt, men udgaven til Inventor 6
retter
nok op på det.

Et rigtig godt supplement til det kursus-materiale, vi har modtaget.

Mvh, Leif

Ps. JEG har ingen relationer til forfatteren!!