ASUS V7700 og XP ?
Fra : \(2700\) Louby

Dato : 01-09-02 09:31

Hej gruppe

Jeg håber at kunne få lidt hjælp eller råd herfra. Min PC består af AMD
800Mhz T-bird 448MB ram Soltek 75KV2 samt Asus V7700 GeForce2 GTS
grafikkort.

Jeg har lige installeret Windows XP Home oveni min W98SE. XP's egen nvdia
driver virker fint men så kan jeg ikke bruge TV-out. jeg hentede derfor Asus
version 6.49 til 2000, men når jeg installerer den kan XP ikke starte op.

Findes der en driver som kan køre med XP og hvor TV-out virker ?

Jeg har prøvet TV-tool og den slår fint over på TV, men jeg kan ikke få
signalet tilbage på monitor uden at genstarte,så den har jeg ikke lyst til
at give penge for.

Mvh Louby

Fra : Bent Lund

Dato : 01-09-02 10:12

"(2700) Louby" <louby@REMOVEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> version 6.49 til 2000, men når jeg installerer den kan XP ikke starte op.
>
> Findes der en driver som kan køre med XP og hvor TV-out virker ?

Hej 2700 Louby
Jeg havde gavn af dette link og kunne få mit til at køre. Man skal læse lidt
igennem de forskellige tråde.
Held og lykke.
http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/lev2/66/lev3/68/pid/749/qid/155668

Hilsen

Bent

Fra : DWM

Dato : 01-09-02 10:19

> [...]
> version 6.49 til 2000, men når jeg installerer den kan XP ikke starte op.

Det er godt nok også en meget gammel driver du bruger der.
Det her er den nyeste asus driver
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/NVIDIA/V8xx0/Win2KXP_2980.exe

/Kenneth Iversen

Fra : \(2700\) Louby

Dato : 01-09-02 10:50

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> Det er godt nok også en meget gammel driver du bruger der.
> Det her er den nyeste asus driver
> ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/NVIDIA/V8xx0/Win2KXP_2980.exe

Den kan da installeres men desværre er der ikke ikke TV-out mulighed med den

Hilsen
Louby

Fra : \(2700\) Louby

Dato : 01-09-02 13:07

> [...]

> Det her er den nyeste asus driver
> ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/NVIDIA/V8xx0/Win2KXP_2980.exe

Hej Kenneth

Den virker nu tusind tak for hjælpen.
Jeg fandt muligheden for at slå TV-Out til, men ved du om det ikke kan gøre
med hotkeys som i "gamle" dage ctrl + alt + T. For som den er nu skal man jo
ind i skærmindstillinger for klikke sig tilbage til monitor.

Hilsen

Louby

Fra : DWM

Dato : 01-09-02 18:59

"(2700) Louby" <louby@REMOVEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Den virker nu tusind tak for hjælpen.

Det var da så lidt. Er glad for at det virker nu :)

> Jeg fandt muligheden for at slå TV-Out til, men ved du om det ikke kan gøre
> med hotkeys som i "gamle" dage ctrl + alt + T. For som den er nu skal man jo
> ind i skærmindstillinger for klikke sig tilbage til monitor.

Det har jeg faktisk aldrig undersøgt. Personligt bruger jeg TVTool da jeg syntes
det er bedre.

/Kenneth Iversen