Myggestik lignende knupper
Fra : joker

Dato : 01-09-02 01:34

Jeg har i længere tid haft meget rødeligt udslæt på brystet og megen
kløe efter jeg har været i bad. Jeg ved ikke om det hænger sammen med,
at jeg nu har fået en masse kløende knupper spredt rund på kroppen
(primært ankler, rundt ved bæltestedet og arme). De ligner myggestik og
kløer lige så meget, men da jeg ikke har set en myg i nærheden i lang
tid + at det virker som om det spreder sig, så tror jeg man kan udelukke
dette. Hvad er det? Kan det være noget i forbindelse med kløen jeg har
haft efter bad? Hvad kan jeg gøre?

http://www.kandu.dk/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-09-02 08:56

Lopper?

Mvh Maria

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 01-09-02 10:22

On Sun, 01 Sep 2002 00:33:44 GMT, "joker" <joker.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>tid + at det virker som om det spreder sig, så tror jeg man kan udelukke
>dette. Hvad er det? Kan det være noget i forbindelse med kløen jeg har

Kan måske være FNAT, du spreder det, når du klør dig.
Er knopperne ikke lidt aflange
Det kan en Læge/Hudklinik meget hurtigt afgøre
hilsen Ebbe