Endnu engang lidt hjælp fra eksperterne
Fra : Per

Dato : 31-08-02 19:54

Hej alle,

Så har jeg igen brug for lidt hjælp til titlen og sangerinden på en
melodi.

Dette gang er det nok svært

Jeg søger en go' gammel oldie, hvor en del af teksten (eller måske er
det titlen) er " Dinge-ling-dong-bell - scool is over"
Det er formentlig en melodi fra 50-60'erne - og såvidt jeg husker kunne
sangerinden lyde som little Eve.

Jeg har søgt de øhhe... sædvanlige steder - men uden held.

Jeg er spændt på, om I kan hjælpe !

Per

Fra : Keld Gydum

Dato : 31-08-02 23:23

Hej Per ....

Jeg søger med lys og lygte og mener at sangerinden hedder Lulu
men kan ikke finde det nummer du mangler ...

Åhh gud ! jeg keder den godt ...

Men "Lulu" - kunne være et godt bud ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum

Fra : Per

Dato : 01-09-02 01:35

In article <3d7141b8$0$87303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, kg@lite.dk
says...
> Hej Per ....
>
> Jeg søger med lys og lygte og mener at sangerinden hedder Lulu
> men kan ikke finde det nummer du mangler ...

> [...]
Hej Keld,

Det kunne være Lulu - men i mellemtiden har jeg rodet mine gamle bånd
igennem og fundet en snip af melodien - jeg har lagt den på min
hjemmeside: http://home2.inet.tele.dk/pem/test/eksempel.mp3

Det lyder som om hun bl.a. synger: "Hey loverboy - scool is over". Mon
den hedder det ?

Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-09-02 13:13

Per <jensenp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17db7f35ac9e2b9198968b@news.inet.tele.dk...
> In article <3d7141b8$0$87303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, kg@lite.dk
> says...

__________

SVAR:
Støn. Det var dog lige godt utroligt. Hvad pokker hedder den sang dog?. Den
er så kendt og så er den umulig at finde?. Mystisk.

Fra : Pia.H.

Dato : 01-09-02 22:18

"Per" <jensenp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sangerinden lyde som little Eve.
>
> Jeg har søgt de øhhe... sædvanlige steder - men uden held.

Hej Per

Den hedder såment, School is over og er med Billie Davis.

Fra : Per

Dato : 02-09-02 17:32

In article <3d72848e$0$22911$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, pia.h@sol.dk
says...

> "Per" <jensenp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Per
>
> Den hedder såment, School is over og er med Billie Davis.

Hej Pia H.,

Billie Davis var lige de magiske ord !

Tusind tak for hjælpen !!

Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-09-02 08:20

> [...]
> sangerinden lyde som little Eve.
>
> Jeg har søgt de øhhe... sædvanlige steder - men uden held.

Hej Allesammen

Nej det er en af de lette, nu kan vi gamle rotter bruges Hva ??

Billie Davis
School is over

Hilsen Benny