Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
3D Mark score top 50...hvem vil være med
Fra : Dotty

Dato : 31-08-02 18:43

jeg kunne godt tænke mig at lave en slags top 50
på vores 3D mark 2001 score.......
så vi kan sammenligne vores systemer og grafikkort

hvis i har lyst til at være med........
så mail mig oplysningerne om jeres score
og selvfølge jeres system cpu,bundkort,ram,grafikkort

så lægger jeg det hele op på min hjemmeside

mail her bjarnehansen7@hotmail.com

Fra : fretur

Dato : 31-08-02 19:17

Lyder spændende, så gælder det om at købe ny hardware så man kan blære sig
over de andre

Fra : Jan Jensen

Dato : 31-08-02 23:36

"Dotty" <dot@dot.com> skrev i en meddelelse
> hvis i har lyst til at være med........
> så mail mig oplysningerne om jeres score
> og selvfølge jeres system cpu,bundkort,ram,grafikkort

Spændende.

Score: 6844 (2001, SE) - ikke oc. (oc. score 7100, 265/530)

Grafik: Daytona Ge4 Ti4200 Tv-out, 128 mb. DDR
Cpu: T-bird 1 Ghz
Mobo: Asus A7V133
Ram: 256 mb. pc133
OS: 98ME
Driver: Nvidia 30.82

/Jan

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 01-09-02 14:13

Score: 7800 (2001, SE).

Grafikkort Asus Geforce4 Ti4400 TV-out, 128 mb. DDR
Cpu T-bird 1,2 Ghz oc til 1,33 Ghz
Bundkort Soltek SL-75KAV
Ram: 384 mb. pc133
OS: Win XP Pro
Driver: Nvidia 29.32

Mvh. Lars.

Fra : Mark Urup [8362]

Dato : 02-09-02 11:04

CPU: P4 1,6@2,2 ghz
M/B Asus P4B266
GFX: ATI Radeon256 32SDR @190/190 mhz
RAM: 256 mb PC2100 ram @ 183 mhz (cl 2-2-2-5-1)
OS: Win2k DK - SP3
Drivere: 7,74 ATI Certified

Score 2001SE: 3859

/Mark

Fra : LA2

Dato : 02-09-02 21:16

10348

MSI GF4 Ti4400, 128mb.DDR (ikke oc)
Athlon xp 1900+
Skodtek sl-75drv5
2*256 mb samsung pc2700 ram
Win XP pro
Driver 30.82

Fra : Dotty

Dato : 01-09-02 18:32

i må også gerne skrive flere score..........
hvis i nu har prøvet men flere forskellige grafikkort..
eller andet?????

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-09-02 20:24

12973 3DMark 2001 SE

P4 1.6@2.56
ABiT BD7II
256 MB PC2100@160 CL2
Daytona Ti4200 250/445MHz @ 315/580MHz
WXP Pro

Såeh... Lidt overclocket er det da... :)

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 01-09-02 22:05

10284 3DMark 2001SE

Athlon XP 2100+
MSI GF 4 TI 4400
512 MB DDR RAM
Soltek SL-75DRV5
Win XP Pro
Nvidia 40.41

Mvh Tommy

Fra : nul@putte.dk

Dato : 14-09-02 11:56

10083 3DMark 2001SE

Intel P4 2.53 mhz @ 2.85
Gainward G-Force 3 ti 200 @ 250 core / 515 memory
256 RD ram
Asus p4t 533-c
Win XP Pro
Nvidia 40.41

Mvh Henrik

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 02-09-02 08:17

Hovsa... Glemte: Detonator 40.41 (gi'r 700 point på mit system...)

Fra : Rasmus S

Dato : 02-09-02 06:38

"Dotty" <dot@dot.com> wrote

> [...]
> så mail mig oplysningerne om jeres score
> og selvfølge jeres system cpu,bundkort,ram,grafikkort
>
> så lægger jeg det hele op på min hjemmeside

Score 10521.

MSI KT3 Ultra
Athlon XP 1900+
GF4 Ti4200 64MB 315@610 29.60
512 MB PC2700

Mvh

Rasmus

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 02-09-02 07:56

Score:
3645

Abit KG7-Raid
Geforce 2 pro
512 mb ddr
T-bird 1.0 GHz
WinXp
Nvidia 30.82

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 02-09-02 08:01

Score:
7800

Abit IT7
P4 2.26 GHz
Radeon 8500 LE
512 Mb ddr
2*40 gb Barracuda sat i raid
nyeste ati driver
(intet er overclocket)

Fra : Jens B. Poulsen

Dato : 03-09-02 00:29

> [...]
> så mail mig oplysningerne om jeres score
> og selvfølge jeres system cpu,bundkort,ram,grafikkort
>
> så lægger jeg det hele op på min hjemmeside

Score: 5671

Asus Geforce4 TI4200 128MB (V8420)
Asus A7V-E med Duron 800mHz
384 SDRam
WinXP Pro
Det. 30.41 (da 40.xx crasher min puter *snøft*)

Men for at komme mit gfx-kort til rette bliver jeg nødt til at skifte
mobo/cpu snarest..

Fra : Peter M. Hansen

Dato : 03-09-02 03:42

Score 12582 (2001SE)

P4 NW 1,6 @ 2,4 GHz
Abit TH7II Raid
768 MB PC800 RAM
MSI GF4 Ti4600 (ikke oc)
Windows XP Pro
Nvidia 40.41

/Peter

Fra : S3N80R

Dato : 05-09-02 02:19

CPU: AMD Athlon 1.4 GHz
M/B Asus A7V-E
RAM: Kingston 512 MB PC100
OS: Windows 2000 Server - SP3
Driver: Detonator 40.41
GFX: Innovision GeForce 2 PRO 64 MB

Score 2001SE: 3914

CPU: AMD Athlon 1.4 GHz
M/B Asus A7V-E
RAM: Kingston 512 MB PC100
OS: Windows 2000 Server - SP3
Driver: Detonator 40.41
GFX: MSI GeForce 4 Ti 4200 128 MB (275/550)

Score 2001SE: 8029

CPU: AMD Athlon 1.4 GHz
M/B Asus A7V-E
RAM: Kingston 512 MB PC133
OS: Windows 2000 Server - SP3
Driver: Detonator 40.41
GFX: MSI GeForce 4 Ti 4200 128 MB (275/550)

Score 2001SE: 8374

Jeg har prøvet at ændre AGP size i BIOS fra 256 til 128 uden at det
påvirker noget som helst.

Ligeledes har jeg prøvet 256 Burst uden at det påvirker noget.

Jeg har prøvet at have IIS, Norton Antivirus og Norton Internet
Security kørende uden at det ændrede noget.

De største udsving der har været under de forskellige test er 25
point.

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/

Fra : Peter H. Bech

Dato : 05-09-02 12:30

Score 3Dmark 2001 SE: 11421

AMD Athlon XP 2100+ (1.7 GHz)
Asus A7V333
RAM 512 DDR
Asus GeForce 4 4600 Ti

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-02 14:49

On Thu, 5 Sep 2002 13:30:28 +0200, "Peter H. Bech" <admin@phb.dk>
wrote:

>Score 3Dmark 2001 SE: 11421
>
> AMD Athlon XP 2100+ (1.7 GHz)
>Asus A7V333
>RAM 512 DDR
>Asus GeForce 4 4600 Ti

Hvilke ram har du? og hvad er dine settings. Jeg har helt samme system
med ddr2100 ram og får 11300, dog gik jeg ca. 100 point ned efter at
have installeret sp1 til XP.

Peter

Fra : Jens G

Dato : 11-09-02 08:49

3dMark 2001 SE score: 10431

Athlon XP1800+ @ 139 fsb
MSI G4Ti4200-DT64 @ clock=310/mem=580, driver 30.00
MSI KT3 Ultra ARU
512MB Samsung DDR2700
Win XP home

Simpelthen det mest stabile system jeg nogensinde har haft.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Allan Nielsen

Dato : 11-09-02 16:21

3DMark2001 SE Score : 13117

Intel P4 2735 Mhz
Asus P4T533
Asus V8840 (ikke clocket)
256 Mb PC4200 32Bit RDram
Xp Pro

Fra : Lars Krag

Dato : 11-09-02 16:49

"Allan Nielsen" skrev i en meddelelse ...

> 3DMark2001 SE Score : 13117
>
> Intel P4 2735 Mhz
> Asus P4T533
> Asus V8840 (ikke clocket)
> 256 Mb PC4200 32Bit RDram
> Xp Pro

Abit TH7-II, P4 2.26 @ 3034 Mhz luftkølet
512 MB Samsung PC800 (3x @ 178 Mhz fsb)
MSI GF4 Ti4600 @ 325/740 Mhz, det. 40.41

3DMark2001se default score: 15233 point.

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 11-09-02 21:15

> [...]
> så mail mig oplysningerne om jeres score
> og selvfølge jeres system cpu,bundkort,ram,grafikkort
>
> så lægger jeg det hele op på min hjemmeside

Hvornår ser vi resultatet...?