CM 01/02 password
Fra : / / dentro / /

Dato : 31-08-02 06:43

Jeg er igang med et spil, men har fortrudt at jeg ikke har kommet
password på. Er der en måde man kan komme det på EFTER spillet er
startet?

/ / dentro / /

Fra : Emilio

Dato : 31-08-02 09:53

> Jeg er igang med et spil, men har fortrudt at jeg ikke har kommet
> password på. Er der en måde man kan komme det på EFTER spillet er
> startet?

Desværre, det ved jeg ikke. Hvis jeg havde vidst det, ville jeg naturligvis
have skrevet det i dit første indlæg!

Emil

Fra : / / dentro / /

Dato : 31-08-02 11:52

"Emilio" <emil@jensen.tf> skrev i en meddelelse

| Desværre, det ved jeg ikke. Hvis jeg havde vidst det, ville jeg
naturligvis
| have skrevet det i dit første indlæg!

Ja udskyld den er kommet to gange, men jeg har problemer med OE. HVis
jeg skriver en meddelelse der hedder fx. "CM 01/02" og der i forvejen
er en meddelelse i gruppen der hedder det, så bliver den lagt ind som
et svar på den oprindelige meddelelse i stedet for at komme frem som
en ny.

Jeg ved ikke hvordan jeg ændrer det?

/ / dentr / /

Fra : Emilio

Dato : 31-08-02 16:48

> [...]
> er en meddelelse i gruppen der hedder det, så bliver den lagt ind som
> et svar på den oprindelige meddelelse i stedet for at komme frem som

Selvfølgelig sker der fejl ind imellem... Desværre ved jeg ikke hvordan man
løser dit ovennævnte problem med OE?

Mvh

Emil