Partion på 240 Gb
Fra : Fattigrøv

Dato : 31-08-02 05:38

240GB fdisk
Min bootmaneger fra IBM kan ikke understøtte 240Gb
i raid.
raid er lavet men når jeg så bruger Ibm bootmaneger
2000 siger den til sidst at den ikke kan understøtte
240Gb.
Så ud af mine to 120Gb IBM får jeg så kun de 20 Gb jeg oprettede.
Har brugt bootmaneger fra IBm mange gange før men aldrig med et raid med 240
Gb

Ærede eksperter hvordan griber jeg sagen an ?
XP Pro 2xIbm 120Gxp, 512 samsung 266 ram, 1800 amd

Skal helst deles op i en 20Gb c-drev og resten d-drev..