CC List-Info afmelding
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-02-01 11:03

Som tidligere CC kunde abonnerede jeg på CC's CC-List driftsstatus
mailingliste.
Jeg er nu stoppet som kunde hos CC og benytter istedet anden ISP.
Jeg glemte imidlertid at afmelde dette nyhedsbrev hos CC inden jeg
stoppede abonnementet.
Man kan jo ikke huske det hele ved ISP skift.
For at afmelde sig fra denne mailingliste kræver det imidlertid at man
kobler op via CC.
Argghh..

Jeg skriver venligt en email til CC support om at afmelde mig grundet
ovenstående.
Resultat: De bekræfter min TILmelding til mailinglisten. Argghh...

Kan en kvalificeret CC medarbejder som forstår problemstillingen
fortælle mig kodeordene som jeg skal fortælle CC for at jeg bliver
AFmeldt af denne mailingliste.

PS. Af principielle årsager ønsker jeg IKKE at oprette en
minutbetalingsopkobling til CC.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-02-01 11:04

"Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev i en meddelelse
> Som tidligere CC kunde abonnerede jeg på CC's CC-List driftsstatus
> mailingliste.
> For at afmelde sig fra denne mailingliste kræver det imidlertid at man
> kobler op via CC.

Jeg har oplevet det samme - det tog mig adskilligt mange emails frem og
tilbage til flere forskellige mennesker i CC Support før de fattede at de
skulle slette mig fra List-Info!

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 20-02-01 11:52

On Tue, 20 Feb 2001 10:04:28 GMT, Søren C. Fischer wrote:
> [...]
>
>Jeg har oplevet det samme - det tog mig adskilligt mange emails frem og
>tilbage til flere forskellige mennesker i CC Support før de fattede at de

Er det ikke bare et spørgsmål om at filtrere mails fra deres mail-adresse,
eller alternativt at bounce dem til deres kvindeservices email-adresse?

--
Søren O.

http://chewbacca.dk/disclaimer/

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-02-01 11:54

"Søren Boll Overgaard" <luser@inet.tele.fw1.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare et spørgsmål om at filtrere mails fra deres
> mail-adresse, eller alternativt at bounce dem til deres kvindeservices
> email-adresse?

Førstnævnte er ikke optimalt, og sidstnævnte vil jeg undlade at
kommentere.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 20-02-01 12:22

On Tue, 20 Feb 2001 11:54:12 +0100, Fischer & Døssing wrote:

>Førstnævnte er ikke optimalt, og sidstnævnte vil jeg undlade at
>kommentere.

Nej, vist er det ikke optimalt, men hvis alternativet er ugers trakasserier
med support, så virker det som en tiltalende løsning.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 20-02-01 12:17

It seems Fischer & Døssing wrote:
>For at afmelde sig fra denne mailingliste kræver det imidlertid at man
>kobler op via CC.
>Argghh..

Så er den ordnet, og der er ikke længere access-restriction på afmeldnigen.

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-02-01 12:26

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse

> Så er den ordnet, og der er ikke længere access-restriction på
afmeldnigen.

Flot - det burde ha' været sådan fra starten

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-02-01 12:28

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse

> Så er den ordnet, og der er ikke længere access-restriction på
> afmeldnigen.

Thx

--
Peter Thomas Fischer