Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt design, nye billeder og en ny fotograf
Fra : John

Dato : 29-08-02 22:21

Bestillings arbejde på en dejligt schæfer:
http://80.197.62.254/jkhansen/galleri.htm under "Dyreliv".
Håber iøvrigt i kan lide det nye design på galleriet.
Og Henrik Berggren, som er ganske ny udi fotograferingens svære kunst, vil
gerne høre jeres mening:
http://80.197.62.254/jkhansen/gaester.htm
Og husk så lige, at jeg kun uploader med 128K...))
--
MVH
John K Hansen

Fra : KNL DtP

Dato : 30-08-02 10:14

"John" <hansenjnospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Håber iøvrigt i kan lide det nye design på galleriet.

Jeg synes, at det er dejlig nemt at overskue og hurtigt at navigere rundt. Desuden
nogle meget go' billeder!

> Og Henrik Berggren, som er ganske ny udi fotograferingens svære kunst, vil
> gerne høre jeres mening:

Nu er solnedgange vel noget af det mest brugte motiv, men denne er han sluppet ganske
hæderligt fra. Jeg ville dog have beskåret (eller PhotoShop'et) billedet, så sneen i
højre kant blev væk. Desuden tror jeg, at billedet ville blive bedre ved at lave en
lidt anden kompossition: Enten vælge at vise meget himmel eller meget vej. Solen er
lige i midten og horrisonten klipper billedet over i to lige store dele. Det er IMO
lidt synd.

Det er bare med at komme ud og tage nogle flere. Når "Motivet" er der, så er det bare
med at knipse en håndfuld billeder af - med alle kreative kompossitioner og
billedvinkler der findes

--
MVH

Kristian