Cybercity 1024/512
Fra : Mulder

Dato : 29-08-02 20:00

Hey - Jeg sidder på en 1024/512 forbindelse hos CC. Og mit spørgsmål går ud
på om den forbindelse er skruget sådan sammen at jeg kan downloade med max
hastighed, hvilket vil sige 110 kb/s og så samtidig uploade med ca max 55-60
kb/s.
Min oplevelse er nemlig at hvis jeg downloader med max, så kommer min upload
aldrig op på max.
Er det normalt?
Og hvad burde en 1024/512 kunne oploade og downloade i Kb/s

Håber min indlæg er præcist nok beskrevet, så det kan forståes.
MVH en rimeligt tilfreds CC kunde (indtil videre)

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 20:15

kig på forklaringen på http://www.makr.dk/go.php3?updown

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 30-08-02 08:32

<http://net.bunk.cc/cc-adsl-faq/#SECTION00060000000000000000>

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Mulder

Dato : 30-08-02 11:45

Mange tak for de lidt tekniske svar, men jeg vil prøve at finde ud af om det
evt. kan lade sig gøre at justere min forbindelse, sådan at jeg får det
fulde udbytte af den.
endnu engang tak for svarene.
MVH Christian

Fra : Jacob

Dato : 09-09-02 11:48

Kunne det være at din modtager ikke har mindst 512 kb/s linie ???