Fly til LA
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 20-02-01 10:05

Hej NG

Lad mig det vide, hvis dette spørgsmål bliver stillet to gange om
dagen....

Jeg skal finde den billigste måde at komme til LA og retur i
sommerferien....Jeg skal bo privat, så det er bare en flybillet der er tale
om.

Er der et site, hvor man kan søge på priser hos flere rejse bureauer, eller
har nogen erfaring med selskaber der er billigere end andre.

Kåre

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 20-02-01 15:48

Et kort svar...

prisen afhænger af tidspunktet du rejser på. Er det udenfor sæsonen kan det
betale sig at shoppe, er det om sommeren må du smile og betale

Kennet

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 20-02-01 20:31

"Kåre Weng Madsen" wrote:

> [...]
>
> Er der et site, hvor man kan søge på priser hos flere rejse bureauer, eller
> har nogen erfaring med selskaber der er billigere end andre.

Prøv http://www.tui.de. Du kan bestille billetter direkte på nettet.

Den kan godt nok søge fra København til Los Angeles, men det bliver et par
hundrede € billigere hvis man søger fra Hamburg. Til Hamburg kan du så fx.
tage toget (DSB har et tilbud der hedder "sightseeingbillet", der koster ca.
500 kr. t/r og gælder i en måned. Tjek http://www.dsb.dk.)

PS. Jeg har aldrig selv prøvet TUI.

//Emil Jelstrup

Fra : René Jørgensen

Dato : 22-02-01 00:55

Jeg var i USA sidste år.

Jeg startede med at bruge en hel dag på at finde priser på nettet.

For at kontrollere prisen ringede jeg til Weco-travel. De kunne sælge de
samme billetter lidt billigere ca kr. 50-100 pr. stk.

Du skal huske at det er lettere at få fat i de billige billetter når man er
i god tid, eller også skal det være "chance" billetter i sidste øjeblik, men
så er du ikke sikker på at komme med

Hilsen

René

Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 24-02-01 05:39

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> writes:

> [...]
>
> Er der et site, hvor man kan søge på priser hos flere rejse bureauer, eller
> har nogen erfaring med selskaber der er billigere end andre.

Jeg har altid vaeret saa tilpas uplanlagt at jeg bare har koebt en
billet et par dage foer jeg skulle afsted. Lad vaere med det -
specielt om sommeren.

http://travel.yahoo.com/ har normalt vaeret god til at finde billetter
til mig.

- ask

--
ask bjoern hansen - http://ask.netcetera.dk/

Fra : Erik Bach

Dato : 03-03-01 23:41

Prøv Skandinavisk Kanadisk venskabsforening
Spørg efter Rita Nyggard
Mvh.
Erik Bach

Ask Bjoern Hansen skriver: