Fladskærm til Beige G3
Fra : Lise Dynnesen

Dato : 29-08-02 18:56

Jeg har en Beige G3 (tower) som jeg godt kunne tænke mig at købe en
fladskærm til. Hvad skal jeg kigge efter - de dur vel ikke alle sammen til
Mac - og er der nogen der evt. har en de vil sælge?
MVH Lise Dynnesen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-08-02 19:47

On Thu. d. 29 Aug. 2002 kl. 17:55 GMT, Lise wrote:

> Jeg har en Beige G3 (tower) som jeg godt kunne tænke mig at købe en
> fladskærm til. Hvad skal jeg kigge efter - de dur vel ikke alle sammen til
> Mac

jo -spørgsmålet er om de duer til de grafikkort. For det bedst mulige
reultat skal en fladskærm tilsluttes digitalt (ikke via VGA eller gl.
mac-stik som din G3 har).

Hvis du køber en skærm nmed digitalt output skal du også investere i
en nyt grfikkort. - eks et Radeon 7000

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>