Hundefrisør....?
Fra : Karina Lehmann

Dato : 29-08-02 17:42

Hejsa
Jeg ville høre om der var nogle der ved noget om at blive hundefrisør? Da
jeg godt kunne tænke mig at blive det. Skal man på en speciel skole får at
bilve det? Er der nogle krav? Da jeg elsker at arbejde med hunde....

Hilsen Karina Lehmann

Fra : Sander

Dato : 29-08-02 17:56

"Karina Lehmann" <karina_lehmann@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg godt kunne tænke mig at blive det. Skal man på en speciel skole får at
> bilve det? Er der nogle krav? Da jeg elsker at arbejde med hunde....

Fandt lige et link, så prøv, at kigge her :

http://www.r-u-e.dk/minvej/Hundefrisoer.htm

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 29-08-02 18:58

Hej

Jeg har selv overvejet dit project, og var i praktik hos en hundefrisør i en
uge. Du skal bare lige være klar over, inden du kaster dig ud i det, at det
er et kanon hårdt job. Du skal have en temmelig god fysik. Altså stærk ryg,
nakke og håndled. Det er ikke så "hyggeligt" som jeg troede at det var. Men
selvfølgelig meget spændende. Men gør dig selv en tjeneste at gå i praktik
hos en hundefrisør, før du beslutter dig endeligt.

Held og lykke med det.

Mange hilsner fra Carina

Fra : Karina Lehmann

Dato : 29-08-02 19:11

Tak for det Carina. Jeg vil så overveje at tag i praktik en uge. Gå på hg nu
så det ville passe godt....

Hilsen Karina