HP Brio + 80 gb harddisk
Fra : Søren Riis Nielsen

Dato : 29-08-02 17:05

Jeg har været så uforsigtig at købe en 80 GB harddisk til min HP Brio BAx,
men jeg tror, at den er for stor da bios ikke kan se harddisken.

Er der nogle som har haft samme problem ?

Mvh
Søren

Fra : MaRk

Dato : 29-08-02 17:14

Hej

Prøv at opdatere bios, det kan måske hjælpe

Mvh
MaRk

Fra : Esben

Dato : 29-08-02 21:06

> [...]
BAx,
> men jeg tror, at den er for stor da bios ikke kan se harddisken.
>
> Er der nogle som har haft samme problem ?

Det lader ikke umiddelbart til at det kan lade sig gøre, hvis man går ud
fra at alle 80gb diske er "ens"
http://www.hp.com/desktops/products/accessories/generated/P1542A.html

--
Esben

Fra : Frans Jensen

Dato : 29-08-02 21:51

On Thu, 29 Aug 2002 18:04:39 +0200, "Søren Riis Nielsen"
<soren@adslhome.dk> wrote:

>Jeg har været så uforsigtig at købe en 80 GB harddisk til min HP Brio BAx,
>men jeg tror, at den er for stor da bios ikke kan se harddisken.
>
>Er der nogle som har haft samme problem ?

prøv at se på harddiskproducentens hjemmeside,
der kan som regel findes en løsning

--
mvh. Frans
som bruger en 60GB Maxtor disk på et meget gammelt bundkort

Fra : Henning

Dato : 29-08-02 22:23

<soren@adslhome.dk> wrote:

>Jeg har været så uforsigtig at købe en 80 GB harddisk til min HP Brio BAx,
>men jeg tror, at den er for stor da bios ikke kan se harddisken.

Installer en DiskManager - findes på harddiskproducentens side.

Henning
hsb(at)image.dk