/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Arrownet
Fra : René Lauritsen


Dato : 29-08-02 13:29

Hej,

Jeg kan få Internet ved min boligforening fra oktober. Det er igennem
Arrownet. Fungerer det tilfredsstillende ?

Priserne er i hvert fald helt ok www.arrownet.dk/osterbo, men kvaliteten
skal jo også helst være iorden. Her tænker jeg på at det skal virke.

På forhånd tak.



 
 
Elmo Jensen (29-08-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 29-08-02 14:14

"René Lauritsen" <fjerndette_rlauritsen@tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse news:3d6e1389$0$133$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg kan få Internet ved min boligforening fra oktober. Det er igennem
> Arrownet. Fungerer det tilfredsstillende ?

Her i Høng (4270) har vi lige fået Internet på antennenettet ved netop Arrownet, og det foreløbige er at det fungerer ganske fornuftigt. Der var en fejl i lige starten og den blev rettet særdeles hurtigt og effektivt.

Så det umiddelbare svar her fra Høng er - ja - det fungerer tilfredsstillende her.

Mvh. Elmo.



Knud Gert Ellentoft (29-08-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 29-08-02 15:56

Thu, 29 Aug 2002 15:14:17 +0200, skrev "Elmo Jensen"
<news4@ddibbsystem.dk>:

>"Ren=E9 Lauritsen" <fjerndette_rlauritsen@tdcadsl.dk>
> skrev i en meddelelse =
>news:3d6e1389$0$133$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
>> Jeg kan f=E5 Internet ved min boligforening fra oktober. Det er =
>igennem
>> Arrownet. Fungerer det tilfredsstillende ?
>
>Her i H=F8ng (4270) har vi lige f=E5et Internet p=E5 antennenettet ved =
>netop Arrownet, og det forel=F8bige er at det fungerer ganske =

Du har sat din OE til at sende med Quoted Printable, hvilket
desværre ikke er så smart, da en del newsreadere ikke forstår det
og ser dine indlæg som ovenstående.

Endvidere kan OE-brugere ikke citerere dine indlæg korrekt med >
når de svarer på dem.

De bedste indstillinger kan du se på
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>.

Tak.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Elmo Jensen (30-08-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 30-08-02 00:28

I indlæg <qfdsmu04i8irca2kcak3pp8fre3ni9jpa3@dtext.news.tele.dk>, skrev
knudgert@mail.tele.dk ....

> Du har sat din OE til at sende med Quoted Printable, hvilket
[....]

Jeg bruger normalt Gravity newsreader, men havde ikke nået at installere
den efter mit seneste eksperiment <g>, og så gik det jo lidt stærkt med at
få sat OE op som midlertidig reader, men nu skulle den gode gamle Gravity
igen være på banen, og den plejer jo at gøre tingene korrekt.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

Mark Thomas Gazel (29-08-2002)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-08-02 14:18

> Jeg kan få Internet ved min boligforening fra oktober. Det er igennem
> Arrownet. Fungerer det tilfredsstillende ?

Ja.

> Priserne er i hvert fald helt ok www.arrownet.dk/osterbo, men
> kvaliteten skal jo også helst være iorden. Her tænker jeg på at det
> skal virke.

Det gør det. Vores forbindelse har været nede sammenlagt 4 timer på et år.
Det kører som det skal.


--
Med venlig hilsen

Mark
www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.



Nielsen (30-08-2002)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 30-08-02 10:07

> Jeg kan få Internet ved min boligforening fra oktober. Det er igennem
> Arrownet. Fungerer det tilfredsstillende ?

Ja

Jeg haft forbindelse via arrownet siden juli, det kører uden problemer. Jeg
har en 512 Kbit forbindelse som stort set altid giver downloadhastigheder på
> 50 KB/s
Herligt at man kan omgå, de totalt urealistiske priser (set som forbruger)
som TDK og andre kan levere lignende hastigheder til

/Morten




Mark Thomas Gazel (30-08-2002)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 30-08-02 11:40

Nielsen <mni99@hotmail.com> scribbled:

> Jeg haft forbindelse via arrownet siden juli, det kører uden
> problemer. Jeg har en 512 Kbit forbindelse som stort set altid giver
> downloadhastigheder på
>> 50 KB/s
> Herligt at man kan omgå, de totalt urealistiske priser (set som
> forbruger) som TDK og andre kan levere lignende hastigheder til

Jeg er også ganske tilfreds. Specielt hastigheden har jeg aldrig kunne sætte
en finger på.

Har du adgang til news via Arrownet? Jeg ved de arbejder på det, men ved
ikke om det er sat i gang nogen steder.


--
Med venlig hilsen

Mark
www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.



Nielsen (30-08-2002)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 30-08-02 11:53

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote
> Har du adgang til news via Arrownet? Jeg ved de arbejder på det, men ved
> ikke om det er sat i gang nogen steder.
>

news.arrownet.dk virker fint hos danbo (den forening jeg har forbindelse igennem)

/Morten



Mark Thomas Gazel (30-08-2002)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 30-08-02 12:05

> "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote
>> Har du adgang til news via Arrownet? Jeg ved de arbejder på det, men
>> ved ikke om det er sat i gang nogen steder.
>>
>
> news.arrownet.dk virker fint hos danbo (den forening jeg har
> forbindelse igennem)

Jeg får kun adgang til nogen daimi-grupper. Ja, det hedder de.

Prøver lige at spørge Britta om det.


--
Med venlig hilsen
Mark

AB Enghave Park




Palle Svendsen \(Web~ (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Palle Svendsen \(Web~


Dato : 01-09-02 01:47

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev

> Jeg får kun adgang til nogen daimi-grupper. Ja, det >hedder de.

Det ser ud til at du ikke har adgang til deres news server, men kontakt dem
og hør om det er med i jeres pris.

Ved at det koster ekstra hvis ikke det indgår i aftalen.


--
/Palle Svendsen

Spar penge på dine .com/net/org/biz/info domæner.
Betal kun 90 kr. Årsafgift samt GRATIS oprettelse



Dino (30-08-2002)
Kommentar
Fra : Dino


Dato : 30-08-02 19:37

Den 30-8 2002 skrev Nielsen i dk.edb.internet.udbydere:

> news.arrownet.dk virker fint hos danbo (den forening jeg har
> forbindelse igennem)

Er en alias for uni-c, og postning er ikke tilladt!

08/30/02 20:34:15 dns news.arrownet.dk
Mail for news.arrownet.dk is handled by nn.net.uni-c.dk
Canonical name: news.net.uni-c.dk
Aliases:
news.arrownet.dk
Addresses:
130.226.1.34

--
Dino

Verdens største samling af danske
scripts og moduler til Hamsteren

<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Morten Nielsen (31-08-2002)
Kommentar
Fra : Morten Nielsen


Dato : 31-08-02 16:28

"Dino" wrote in message

> > news.arrownet.dk virker fint hos danbo (den forening jeg har
> > forbindelse igennem)
>
> Er en alias for uni-c, og postning er ikke tilladt!
>

Det er jeg ikke helt med på, hvorfor må jeg ikke poste via den server ?

/Morten


Dino (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Dino


Dato : 01-09-02 00:09

Den 31-8 2002 skrev Morten Nielsen i dk.edb.internet.udbydere:

> "Dino" wrote in message
>
>> > news.arrownet.dk virker fint hos danbo (den forening jeg har
>> > forbindelse igennem)
>>
>> Er en alias for uni-c, og postning er ikke tilladt!
>
> Det er jeg ikke helt med på, hvorfor må jeg ikke poste via den server ?

Det må du så spørge arrownet. Men det står i den Greeting deres server
sender når jeg (min Hamster) connecter til den.

201 news.net.uni-c.dk InterNetNews NNRP server INN 2.3.4 (20020621 prerelease) ready (no posting).

--
Dino

Verdens største samling af danske
scripts og moduler til Hamsteren

<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Elmo Jensen (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 01-09-02 00:22

I indlæg <akqnaf$7lg$1@news.net.uni-c.dk>,
skrev mni@FJERNit.dk ....

> Det er jeg ikke helt med på, hvorfor må jeg ikke poste via den server ?

Fordi du skal poste via den smtp-server der stilles til rådighed.

Normalt for private kunder hedder den det samme som POP3 serveren, og det
skulle være noget med mail.foreningsnavn.dk hvor du så skifter
foreningsnavn ud med navnet på den antenne- eller boligforening du er
medlem af.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

Knud Gert Ellentoft (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 01-09-02 00:39

Sun, 1 Sep 2002 01:21:46 +0200, skrev Elmo Jensen
<news4@ddibbsystem.dk>:

>Fordi du skal poste via den smtp-server der stilles til rådighed.
>
>Normalt for private kunder hedder den det samme som POP3 serveren, og det
>skulle være noget med mail.foreningsnavn.dk hvor du så skifter
>foreningsnavn ud med navnet på den antenne- eller boligforening du er
>medlem af.

Det har ikke noget med newsserveren at gøre.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Elmo Jensen (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 01-09-02 06:34

I indlæg <3sk2nu0ulgdsqdjq97en892anqfm9l1cq7@dtext.news.tele.dk>,
skrev knudgert@mail.tele.dk ....

> Det har ikke noget med newsserveren at gøre.

Jeg gengiver blot hvad Arrownet oplyser til deres kunder, nemlig at post
til news skal gå gennem de til kunderne oplyste smtp-servere.

Så hvis det er forkert, så fortæl du Arrownet det, så de kan få det rettet.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

Thomas Jensen - pil.~ (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 01-09-02 09:50

On Sun, 1 Sep 2002 07:34:02 +0200, Elmo Jensen <news4@ddibbsystem.dk>
wrote:

>I indlæg <3sk2nu0ulgdsqdjq97en892anqfm9l1cq7@dtext.news.tele.dk>,
>skrev knudgert@mail.tele.dk ....
>
>> Det har ikke noget med newsserveren at gøre.
>
>Jeg gengiver blot hvad Arrownet oplyser til deres kunder, nemlig at post
>til news skal gå gennem de til kunderne oplyste smtp-servere.

øh... hvor står det?

--
vh
Thomas Jensen, pil.dk
Administrer din egen zone: http://selfcare.pil.dk/

Elmo Jensen (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 01-09-02 14:37

I indlæg <26l3nucbgosr74878462jcseh5aq4gf3c0@4ax.com>,
skrev tj@dev.null ....

> øh... hvor står det?

Jeg ved ikke om det står nogen steder at posting til news skal foregå
sådan. De oplysninger har jeg fra deres kundesupport.

Til gengæld står det på deres hjemmeside, at postings i almindelighed
foregår på den beskrevne måde.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

Thomas Jensen - pil.~ (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 01-09-02 14:49

On Sun, 1 Sep 2002 15:36:47 +0200, Elmo Jensen <news4@ddibbsystem.dk>
wrote:

>I indlæg <26l3nucbgosr74878462jcseh5aq4gf3c0@4ax.com>,
>skrev tj@dev.null ....
>
>> øh... hvor står det?
>
>Jeg ved ikke om det står nogen steder at posting til news skal foregå
>sådan. De oplysninger har jeg fra deres kundesupport.
>
>Til gengæld står det på deres hjemmeside, at postings i almindelighed
>foregår på den beskrevne måde.

url?


--
vh
Thomas Jensen, pil.dk
Administrer din egen zone: http://selfcare.pil.dk/

Elmo Jensen (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 01-09-02 15:07

I indlæg <um64nu098je5ji8opu6kukec8qrh87t2bn@4ax.com>,
skrev tj@dev.null ....

> url?

http://www.arrownet.dk/hoeng/

Om mailserver m.v. - punkt: Tekniske Data
Om newsserver m.v. - punkt: Abonnement & Priser

Jeg kan dog se at på den url - http://www.arrownet.dk/osterbo - som René
Lauritsen henviser til for den forening han er medlem af, at der IKKE
omtales newsserver under punktet med "Abonnement & Priser". Så måske de har
en anden aftale end Høng Antenneforening hvad det angår.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

Morten Nielsen (01-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Nielsen


Dato : 01-09-02 20:52

"Elmo Jensen" wrote in message >
> http://www.arrownet.dk/hoeng/
>
> Om mailserver m.v. - punkt: Tekniske Data
> Om newsserver m.v. - punkt: Abonnement & Priser
>

Under Abonnement & Priser står der:
"Adgang til newsserver (servernavn: news.arrownet.dk)"

Jeg kan ikke se hvor der skulle stå noget om at man skal poste via deres smtpserver !?

Nu har jeg godt nok heller aldrig brugt en smtpserver for at post noget til en newsgroup, så umiddelbart vil jeg mene det er noget
sludder.
Men hvis der er noget som kan fortælle mere om det er jeg da lydhør

/Morten




Elmo Jensen (02-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 02-09-02 22:42

I indlæg <aktr5q$alg$1@news.net.uni-c.dk>,
skrev mni@FJERNit.dk .....

> Jeg kan ikke se hvor der skulle stå noget om at man skal poste via
> deres smtpserver !?

Som skrevet i tidligere indlæg i denne tråd, så ved jeg ikke om det står
nogen steder. Men ringer man til deres support og spørger, så får man at
vide at man skal poste via SMTP serveren.

> Nu har jeg godt nok heller aldrig brugt en smtpserver for at post
> noget til en newsgroup, så umiddelbart vil jeg mene det er noget
> sludder.

Nemlig. Jeg har altid postet via den SMTP server som var stillet til
rådighed, og i dag poster jeg via min egen SMTP/POP3 mailserver.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

René Lauritsen (01-09-2002)
Kommentar
Fra : René Lauritsen


Dato : 01-09-02 23:09

> http://www.arrownet.dk/hoeng/
>
> Om mailserver m.v. - punkt: Tekniske Data
> Om newsserver m.v. - punkt: Abonnement & Priser

Ja der står godt nok ikke noget om adgang til newsserver ved min
boligforening Nu har jeg TeleDanmark Bredbånd. Jeg bruger ikke binaere
grupper så meget, så jeg kan vel bare bruge sunsite som newsserver ? eller
finder der andre, som er bedre, og som måske har lidt binaere grupper ?



Elmo Jensen (02-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 02-09-02 22:42

I indlæg <3d728ff9$0$146$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev fjerndette_rlauritsen@tdcadsl.dk .....

> Ja der står godt nok ikke noget om adgang til newsserver ved min
> boligforening

Nej det var også det jeg bemærkede straks jeg så siden, så det kan da meget
vel være at din boligforening har en anden aftale med ->Net end vi har.

> Nu har jeg TeleDanmark Bredbånd. Jeg bruger ikke binaere grupper så
> meget, så jeg kan vel bare bruge sunsite som newsserver ? eller finder
> der andre, som er bedre, og som måske har lidt binaere grupper ?

Øh.. jeg er ikke helt med. Hvis du har TDC Bredbånd ligesom mig, så kan du
vel bare bruge TDC's newsserver og de binære grupper der er dér. Godt nok
kører det (eller har gjort) som vinden blæser til tider, men det bliver vel
bedre hen ad vejen, efterhånden som de får styr på sagerne.

Hvis du iøvrigt står og sukker efter en god newsreader som internt kan
afkode de forskellige binære filer fra de binære grupper og samle dem til
hele billeder, så var det måske en idé at tage et kik på Gravity Det er
den jeg bruger, og den er simpelthen bare suveræn. Og så er den jo gratis.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

sharkandk (05-09-2002)
Kommentar
Fra : sharkandk


Dato : 05-09-02 01:21

> Øh.. jeg er ikke helt med. Hvis du har TDC Bredbånd ligesom mig, så kan du
> vel bare bruge TDC's newsserver og de binære grupper der er dér. Godt nok
> kører det (eller har gjort) som vinden blæser til tider, men det bliver
vel
> bedre hen ad vejen, efterhånden som de får styr på sagerne.

ja det kan jeg nu, men jeg har da tænkt mig at droppe TDC når jeg får
Kabelmodem via fællesantennen. Det er der jeg mener at jeg så må til at
bruge sunsite ?



Elmo Jensen (05-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 05-09-02 07:32

I indlæg <3d76a354$0$156$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev sharkandk@ofir.dk .....

> ja det kan jeg nu, men jeg har da tænkt mig at droppe TDC når jeg får
> Kabelmodem via fællesantennen. Det er der jeg mener at jeg så må til at
> bruge sunsite ?

Ja selvfølgelig Jeg misforstod dig.

Men er du rent faktisk sikker på at det bliver billigere?

Jeg har prøvet at beregne hvor meget jeg sparer ved at skifte over til
antennenettet, men hvis jeg lægger det hele sammen - gebyr til fast IP,
ekstra betaling til antenneforeningen, og mange andre ting - så bliver det
faktisk det samme som jeg betaler nu!

Og jeg ved trods alt hvad jeg har - en stabil forbindelse - men ikke hvad
jeg får, bortset fra at der bliver tilkendegivet fra dem der _er_ koblet på
at det kører fint.

Så prisen skal ihvertfald væsentligt ned før jeg skifter over.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

sharkandk (05-09-2002)
Kommentar
Fra : sharkandk


Dato : 05-09-02 11:37

> Men er du rent faktisk sikker på at det bliver billigere?

Ja, jeg giver nu kr. 380,- ved tdc for en 256/256 med fast ip.

Ved Arrownet skal jeg give:

512/256 til kr. 169,-
leje af modem kr. 39,-
fast ip kr. 25,-

Ialt kr. 233

Og så har jeg dobbelt download hastighed.

Jeg overvejer dog 1024/512 til kr. 299,-, men så har jeg også fået noget
større hastighed og tdc ville være langt dyrere med dette.



Elmo Jensen (05-09-2002)
Kommentar
Fra : Elmo Jensen


Dato : 05-09-02 13:41

I indlæg <3d7733d1$0$27649$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev sharkandk@ofir.dk .....

> Ja, jeg giver nu kr. 380,- ved tdc for en 256/256 med fast ip.
[....]

Nu ved jeg ikke om du _har_ trukket abonnement fra i ovenstående pris, for
normalt er priser for Bredbånd ADSL jo opgivet incl. det almindelige
telefonabonnemt.

Men jeg kan da godt se, at du faktisk kan få en noget hurtigere forbindelse
til noget nær den samme pris, og det er jo bestemt ikke så ringe.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news4@ddibbsystem.dk] [www/ftp/binkp.ddibbsystem.dk] [ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]
[STNnet 111:7045/35][Data +45 58853844 v90 / x75][Binkp - se ovenfor]
[Vi modtager Fidopoints][Hent posten gennem Internettet][Det er nemt!]

sharkandk (05-09-2002)
Kommentar
Fra : sharkandk


Dato : 05-09-02 14:03

> Nu ved jeg ikke om du _har_ trukket abonnement fra i ovenstående pris, for
> normalt er priser for Bredbånd ADSL jo opgivet incl. det almindelige
> telefonabonnemt.

Det er de holdt op med. Det er 380 for ren bredbånd.



crtscreen (08-09-2002)
Kommentar
Fra : crtscreen


Dato : 08-09-02 03:28

On Thu, 29 Aug 2002 14:28:54 +0200, "René Lauritsen"
<fjerndette_rlauritsen@tdcadsl.dk> wrote:




ja altså - her virker det fint, har ingen probs !

>Hej,
>
>Jeg kan få Internet ved min boligforening fra oktober. Det er igennem
>Arrownet. Fungerer det tilfredsstillende ?
>
>Priserne er i hvert fald helt ok www.arrownet.dk/osterbo, men kvaliteten
>skal jo også helst være iorden. Her tænker jeg på at det skal virke.
>
>På forhånd tak.
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste