Nik og Jay -bondesang
Fra : nicolai.k

Dato : 29-08-02 13:21

Er der nogen der kender titlen eller artiserne til den der
Nik og Jay -bondesang... Den der med.. Og vor hunde laver Bæ-i-æ-i-yæiii

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-08-02 20:10

nicolai.k skrev i et tidliger indlæg:

> Er der nogen der kender titlen eller artiserne til den der
> Nik og Jay -bondesang... Den der med.. Og vor hunde laver
> Bæ-i-æ-i-yæiii

Det er Niels og Kai (Kææi)
Det er ANR i Aalborg der har lavet den. Den spilles også i Radio Viborg.
De har lavet en ny hvor de synger om at høste.

--
MVH Lars
(citat)

Fra : TM

Dato : 29-08-02 23:02

> Det er Niels og Kai (Kææi)
> Det er ANR i Aalborg der har lavet den. Den spilles også i Radio Viborg.
> De har lavet en ny hvor de synger om at høste.

Artisterne er Tom Bue og Anders Fuglsang (sådan lyder det i hvert fald), og
den nye høstsang er bare en viderebrygning på deres "succes". Radio ANR og
Radio Viborg er næsten så ens, at det faktisk er umuligt at høre og se
forskel fx se: www.anrhit.dk og www.radioviborg.dk . Er de mon inspireret af
hinanden...?

MVH
TM

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-08-02 06:52

TM skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> fald), og den nye høstsang er bare en viderebrygning på deres
> "succes". Radio ANR og Radio Viborg er næsten så ens, at det faktisk
ANR ejer Radio Viborg næsten da...

--

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : nicolai.k

Dato : 30-08-02 14:38

"Lars Raaby" skrev d. 30-08-02 06:52 dette indlæg :

> ANR ejer Radio Viborg næsten da...
>

> --
>

> - nogen burde lave en FAQ/OSS

Til Lars Raaby...

Er du sikker på at det staves " NIELS OG KAI" ?
For inde på KaZaA kan jeg ikke finde den... Ved du hvor jeg kan få fat i
den henne?

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 30-08-02 15:23

> Til Lars Raaby...
>
> Er du sikker på at det staves " NIELS OG KAI" ?
> For inde på KaZaA kan jeg ikke finde den... Ved du hvor jeg kan få fat i
> den henne?

Det staves Niels & Kay (http://anr.dk/wazzup/spas/niels_kay/niels_kay1.htm),
men husk at Kazaa er jeg ikke lykken til alt. Det kræver jo trods alt stadig
at der er nogen der mp3'er den og gør den tilgængelig der

/Troels