Beskyttelse af database
Fra : FP2002

Dato : 29-08-02 10:20

Hvordan beskytter jeg min database så den ikke bare kan downloades?
Hvis dem der besøger min side gætter sig frem til mappen og filnavnet på
databasen, ja så kan de jo bare downloade den!

Jeg har prøvet at gemme den i et skjult bibliotek f.eks _privat, men så
virker den ikke.

Mvh

RL

Fra : Ulrik Friis

Dato : 29-08-02 12:20

"FP2002" <no@morespam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> databasen, ja så kan de jo bare downloade den!
>
> Jeg har prøvet at gemme den i et skjult bibliotek f.eks _privat, men så

Jeg har ikke meget lyst til at svare én, som ikke vil give sig til kende.

Ulrik

Fra : FP2002

Dato : 05-09-02 07:48

"Ulrik Friis" <ufj(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke meget lyst til at svare én, som ikke vil give sig til kende.
> Ulrik

Hmmm

Ruben

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-09-02 08:51

> [...]
> databasen, ja så kan de jo bare downloade den!
>
> Jeg har prøvet at gemme den i et skjult bibliotek f.eks _privat, men så

Prøv at chekke denne hjemmeside:

http://www.uni2.dk/support/vis_artikel.php3?id=798&kategori=798

Per =